Dealeroverval AutoTrader levert nominatie op ADCN Lamp

Auto Trader, onderdeel van Sanoma, is twee keer genomineerd voor een ADCN Lamp vanwege de dealerovervalcampagne. Vorig jaar bestormde AutoTrader een aantal autobedrijven met 41 bezoekers tegelijk. Om de site ‘geheel waarheidsgetrouw’ te promoten: een occasion op AutoTrader.nl wordt iedere minuut door 41 mensen bekeken.

AutoTrader heeft met de campagne de autobedrijven letterlijk laten zien hoeveel autokopers de occasionsite gebruiken voor het vinden van hun ideale auto. En wat je als autobedrijf dus mist wanneer je niet op AutoTrader.nl adverteert. De campagne leverde hilarische filmpjes op die te zien zijn op autotrader.nl/dealers. De bekendmaking van winnaars van de ADCN Lampen is op 14 april in het Concertgebouw te Amsterdam.

Reacties

Nu , wij hebben op het moment anders zeer trieste ervaringen met autotrader.Afsprakendie niet gehouden worden:een mondelinge afspraak is tegenwoordig voor een vaste zakenrelatie geldig?Nou,bij sommigen dus niet!en dit zal ze klanten gaan kosten!
mvg

Geplaatst door: JP op

Beetje apart, Sanoma is ook sponsor van deze award. Meestal zou dit betekenen dat je uitgesloten bent van deelname, toch?

Maar ja, het mag de pret niet drukken. Actie was leuk. Gefeliciflapstaart.

Geplaatst door: Andries op

JP: Misschien heb je die afspraken schriftelijk vastgelegd. Dan hebben ze het waarschijnlijk niet begrepen vanwege de stomme fouten. Lees jouw mail door voordat je het verstuurt. Anders kan het duiden op minachting jegens de geadresseerde. Dick

Geplaatst door: Dick op
Dealeroverval AutoTrader levert nominatie op ADCN Lamp - Automobielmanagement.nl

Dealeroverval AutoTrader levert nominatie op ADCN Lamp

Auto Trader, onderdeel van Sanoma, is twee keer genomineerd voor een ADCN Lamp vanwege de dealerovervalcampagne. Vorig jaar bestormde AutoTrader een aantal autobedrijven met 41 bezoekers tegelijk. Om de site ‘geheel waarheidsgetrouw’ te promoten: een occasion op AutoTrader.nl wordt iedere minuut door 41 mensen bekeken.

AutoTrader heeft met de campagne de autobedrijven letterlijk laten zien hoeveel autokopers de occasionsite gebruiken voor het vinden van hun ideale auto. En wat je als autobedrijf dus mist wanneer je niet op AutoTrader.nl adverteert. De campagne leverde hilarische filmpjes op die te zien zijn op autotrader.nl/dealers. De bekendmaking van winnaars van de ADCN Lampen is op 14 april in het Concertgebouw te Amsterdam.

Reacties

Nu , wij hebben op het moment anders zeer trieste ervaringen met autotrader.Afsprakendie niet gehouden worden:een mondelinge afspraak is tegenwoordig voor een vaste zakenrelatie geldig?Nou,bij sommigen dus niet!en dit zal ze klanten gaan kosten!
mvg

Geplaatst door: JP op

Beetje apart, Sanoma is ook sponsor van deze award. Meestal zou dit betekenen dat je uitgesloten bent van deelname, toch?

Maar ja, het mag de pret niet drukken. Actie was leuk. Gefeliciflapstaart.

Geplaatst door: Andries op

JP: Misschien heb je die afspraken schriftelijk vastgelegd. Dan hebben ze het waarschijnlijk niet begrepen vanwege de stomme fouten. Lees jouw mail door voordat je het verstuurt. Anders kan het duiden op minachting jegens de geadresseerde. Dick

Geplaatst door: Dick op