Opel claimt de AutoRAI in reclameaanwezigheid

Om te beginnen beslaat de reclame voor de Insignia alle wanden van de verbindingstraversen van de ene naar de andere hal. Daarnaast krijgt elke bezoeker bij binnenkomst van de AutoRAI een zogeheten Mission Map van de Mission Crew.

Bij het passeren van detectiepoortjes wordt de plattegrond geactiveerd voor de ‘Mission of the Year’ die langs alle Opel-modellen loopt. Wie alle vragen juist beantwoordt en de missie online afsluit op opel.nl/mission maakt kans op een Opel Insignia die eind 2008 werd verkozen tot Auto van het Jaar 2009.
Doel van de brand activation-actie is dat RAI-bezoekers alle verspreid staande Opel-modellen gaan bekijken. Daarnaast wil de actie een positieve impuls geven aan het merkimago en Opel ’top-of-mind’ maken. De actie is bedacht door Martijn de Vreeze (Copy Commando) en Arno de Jong, in samenwerking met Opel’s vaste themabureau McCann.

"Opel kiest bewust voor een opvallende rol, we willen Opel echt als stoer automerk met ballen neerzetten", licht Martijn de Vreeze toe. "We claimen de AutoRai. We gaan verder dan elk ander automerk. Zeker in de huidige automarkt moet je een goed signaal afgeven."

Afgelopen maandag was hij met Arno de Jong te zien in het tv-programma Nova dat de voorbereidingen van Opel op de AutoRAI volgde. Te zien op novatv.nl.

 

 

Opel claimt de AutoRAI in reclameaanwezigheid - Automobielmanagement.nl

Opel claimt de AutoRAI in reclameaanwezigheid

Om te beginnen beslaat de reclame voor de Insignia alle wanden van de verbindingstraversen van de ene naar de andere hal. Daarnaast krijgt elke bezoeker bij binnenkomst van de AutoRAI een zogeheten Mission Map van de Mission Crew.

Bij het passeren van detectiepoortjes wordt de plattegrond geactiveerd voor de ‘Mission of the Year’ die langs alle Opel-modellen loopt. Wie alle vragen juist beantwoordt en de missie online afsluit op opel.nl/mission maakt kans op een Opel Insignia die eind 2008 werd verkozen tot Auto van het Jaar 2009.
Doel van de brand activation-actie is dat RAI-bezoekers alle verspreid staande Opel-modellen gaan bekijken. Daarnaast wil de actie een positieve impuls geven aan het merkimago en Opel ’top-of-mind’ maken. De actie is bedacht door Martijn de Vreeze (Copy Commando) en Arno de Jong, in samenwerking met Opel’s vaste themabureau McCann.

"Opel kiest bewust voor een opvallende rol, we willen Opel echt als stoer automerk met ballen neerzetten", licht Martijn de Vreeze toe. "We claimen de AutoRai. We gaan verder dan elk ander automerk. Zeker in de huidige automarkt moet je een goed signaal afgeven."

Afgelopen maandag was hij met Arno de Jong te zien in het tv-programma Nova dat de voorbereidingen van Opel op de AutoRAI volgde. Te zien op novatv.nl.