Zo hebben de Fransen zich verbonden aan kinderzender Nickelodeon en Safaripark Beekse Bergen. Uit onderzoek is gebleken dat het beslissingsproces voor de keuze van een auto steeds meer centraal in het gezin is komen te staan.

Jeroen Tas, directeur marketing bij Citroën Nederland: "Deze campagne, gericht op kinderen en hun ouders, zien wij als belangrijk onderdeel van onze communicatie voor het segment gezinsauto’s. In deze campagne is Citroën op een passende en relevante manier voor kinderen aanwezig in hun belevingswereld: namelijk op televise, op internet en in Safaripark Beekse Bergen".

Kinderen worden via reclamespotjes op Nickelodeon uitgenodigd naar http://www.nickelodeon.nl/ te gaan om daar digitaal een spel te spelen. Vervolgens krijgen de kinderen een pakket toegestuurd, waarbij een uitnodiging zit voor een proefrit voor de ouders. Door een proefrit te maken met een van de gezinsauto’s van Citroën en de huidige auto te laten taxeren kan het hele gezin een dagje naar de Beekse Bergen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding