Amsterdam Worldwide won het account na een uitgebreide pitch tegen McCann-Erickson, Lowe Londen en DLKW. De hoogte van het budget voor de campagne is niet bekend gemaakt. De Opel Meriva wordt in maart 2010 gelanceerd op de salon van Genève.

Het nieuwe model komt met veel innovaties, zoals het FlexDoors- systeem. Voor Opel is het een belangrijke introductie, omdat de nieuwe Meriva symbool staat voor het nieuwe Opel.

Amsterdam Worldwide gaat een geïntegreerde campagne ontwikkelen voor alle Europese markten. Michael Hartwig, director of European marketing communications Opel/Vauxhall: ‘Meer dan een advertentie heeft Amsterdam Worldwide een idee ontwikkeld dat niet alleen symbolisch is voor de Opel Meriva, maar voor de nieuwe spirit van Opel.’
Het bureau werkt ook voor Asics, Onitsuka Tiger, Panasonic, Hoegaarden, Coca-Cola, Heineken, Ikea en maakte ook campagnes voor Chevrolet en Mitsubishi. Amsterdam Worldwide maakte ook het werk waarmee General Motors laatst de hoofdprijs in de wacht sleepte tijdens het eerste  Moscow International Automobile Advertising Festival. Het bureau kreeg een  ‘Crystal Headlamp’  voor een vooral op mannen gerichte commercial voor de Chevrolet Captiva, getiteld ‘Tea Party’. Het bureau bedacht de slogan ‘Get Real’ voor Chevrolet.