Bouwmeester van Leeuwen ontwikkelt een complete campagne, Mangrove verzorgt de volledige online invulling. Omdat Bovag zijn communicatiebeleid helemaal heeft herzien, is een geïntegreerde aanpak een vereiste. Zo helpen Bouwmeester van Leeuwen en Mangrove de bond zich te herpositioneren en daarmee het consumentenmerk verder  te versterken. Die focus op de consument heeft het Rotterdamse internetbureau vertaald naar een campagnematige weblog (verkeert.nl), een compleet nieuwe consumentensite (bovag.nl) die deze maand gelanceerd is, een online marketingcampagne en de inzet van social media. De door Bouwmeester van Leeuwen ontwikkelde tv-commercials zijn sinds begin oktober op diverse zenders te zien.
Bovag behartigt de belangen van ruim elfduizend bedrijven in de mobiliteitsbranche. De laatste anderhalf jaar hebben in het teken gestaan van een strategische heroriëntatie, waarbij het Bovag-merk nog sterker als consumentenmerk wordt gepositioneerd. De introductie van producten als Bovag Pechhulp (eind 2008) en de Bovag Autoverzekering (oktober 2009) zijn daar concrete voorbeelden van.