Van Ettekoven manager communications & events KTM

KTM Nederland, importeur van motorfietsen en van de X-Bow, heeft zijn organisatie geherstructureerd en een nieuwe marktbenadering ontwikkeld. Een direct gevolg ervan is de aanstelling van Marije van Ettekoven tot manager communications & events.

Marije van Ettekoven (31) heeft benzine door de aderen lopen en houdt van aanpakken. Na zeven jaar bij de technische dienst van de Koninklijke Landmacht te hebben gewerkt, trad ze in dienst bij All Sports Resort Maurik. Toen Gerard Rond met zijn Experience Island de start maakte op het Blauwe Meer in Loon op Zand, trad Van Ettekoven daar fulltime in dienst en werd ze na enige tijd benoemd tot event manager. In 2008 maakte ze de overstap naar de KTM-importeur aan de slag gegaan, met de verantwoordelijkheid voor de organisatie van evenementen.

Zie ook: KTM betreedt autowereld in Heteren

Edgar Kleinbergen, directeur van KTM Nederland: "Afgelopen jaar hebben wij ervoor gekozen met de KTM On Tour-actie onze potentiële klanten in het land op te zoeken in plaats van af te wachten of men naar de showroom komt of ons bezoekt tijdens een beurs. Die exercitie is ons heel goed bevallen en werd door de mensen op prijs gesteld. Reden om deze directe marktbenadering ook in het komende modeljaar te continueren en uit te breiden. Marije van Ettekoven, die binnen onze organisatie de nieuwe functie van manager communications & events bekleedt, is direct verantwoordelijk voor de uitvoering van onze plannen."
KTM Nederland heeft voor het komende modeljaar gekozen voor een andere marktbenadering. Directeur Edgar Kleinbergen: "De huidige marktomstandigheden en het economisch klimaat vragen om een andere, meer dynamische aanpak. Die opvatting is versterkt door de ervaringen die we hebben opgedaan tijdens KTM On Tour 2009. KTM zal dan ook vaker en nadrukkelijker aanwezig zijn in het land, zowel op motorsport events als op publieksevenementen, groot- en kleinschalig."

Van Ettekoven manager communications & events KTM - Automobielmanagement.nl

Van Ettekoven manager communications & events KTM

KTM Nederland, importeur van motorfietsen en van de X-Bow, heeft zijn organisatie geherstructureerd en een nieuwe marktbenadering ontwikkeld. Een direct gevolg ervan is de aanstelling van Marije van Ettekoven tot manager communications & events.

Marije van Ettekoven (31) heeft benzine door de aderen lopen en houdt van aanpakken. Na zeven jaar bij de technische dienst van de Koninklijke Landmacht te hebben gewerkt, trad ze in dienst bij All Sports Resort Maurik. Toen Gerard Rond met zijn Experience Island de start maakte op het Blauwe Meer in Loon op Zand, trad Van Ettekoven daar fulltime in dienst en werd ze na enige tijd benoemd tot event manager. In 2008 maakte ze de overstap naar de KTM-importeur aan de slag gegaan, met de verantwoordelijkheid voor de organisatie van evenementen.

Zie ook: KTM betreedt autowereld in Heteren

Edgar Kleinbergen, directeur van KTM Nederland: "Afgelopen jaar hebben wij ervoor gekozen met de KTM On Tour-actie onze potentiële klanten in het land op te zoeken in plaats van af te wachten of men naar de showroom komt of ons bezoekt tijdens een beurs. Die exercitie is ons heel goed bevallen en werd door de mensen op prijs gesteld. Reden om deze directe marktbenadering ook in het komende modeljaar te continueren en uit te breiden. Marije van Ettekoven, die binnen onze organisatie de nieuwe functie van manager communications & events bekleedt, is direct verantwoordelijk voor de uitvoering van onze plannen."
KTM Nederland heeft voor het komende modeljaar gekozen voor een andere marktbenadering. Directeur Edgar Kleinbergen: "De huidige marktomstandigheden en het economisch klimaat vragen om een andere, meer dynamische aanpak. Die opvatting is versterkt door de ervaringen die we hebben opgedaan tijdens KTM On Tour 2009. KTM zal dan ook vaker en nadrukkelijker aanwezig zijn in het land, zowel op motorsport events als op publieksevenementen, groot- en kleinschalig."