Juffermans en Autotelex ontwikkelen marketingtool

Juffermans Support biedt vanaf nu dealers en importeurs de mogelijkheid zelf hot leads te genereren, op te volgen en in de eigen database op te nemen, compleet met naw- en emailgegevens en alle data over de in te ruilen auto.

Juffermans heeft in samenwerking met Autotelex een tool ontwikkeld die op basis van het online invoeren van het kenteken en de kilometerstand de prospect onmiddellijk een ‘indicatieve inruilprijs’ biedt.

 

De prospect wordt geprikkeld de dealer te gaan bezoeken om, bij aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto, zijn getaxeerde voertuig in te ruilen. Juffermans zorgt ervoor dat de boodschap ‘verkoopbevorderend’ verpakt wordt.   

 

Directeur Boudewijn Finson van Juffermans Support stelt dat de branche grote behoefte heeft aan vernieuwende marketingcampagnes die niet meer afhankelijk zijn van de afnemende data in het bestand van de RDW. En met deze tool kan de dealer zelf zijn database aanvullen en verrijken, volgens Finson. Het sterke punt zou zijn dat de dealer exclusief eigenaar wordt van de prospectgegevens.

 

 

Juffermans en Autotelex ontwikkelen marketingtool - Automobielmanagement.nl

Juffermans en Autotelex ontwikkelen marketingtool

Juffermans Support biedt vanaf nu dealers en importeurs de mogelijkheid zelf hot leads te genereren, op te volgen en in de eigen database op te nemen, compleet met naw- en emailgegevens en alle data over de in te ruilen auto.

Juffermans heeft in samenwerking met Autotelex een tool ontwikkeld die op basis van het online invoeren van het kenteken en de kilometerstand de prospect onmiddellijk een ‘indicatieve inruilprijs’ biedt.

 

De prospect wordt geprikkeld de dealer te gaan bezoeken om, bij aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto, zijn getaxeerde voertuig in te ruilen. Juffermans zorgt ervoor dat de boodschap ‘verkoopbevorderend’ verpakt wordt.   

 

Directeur Boudewijn Finson van Juffermans Support stelt dat de branche grote behoefte heeft aan vernieuwende marketingcampagnes die niet meer afhankelijk zijn van de afnemende data in het bestand van de RDW. En met deze tool kan de dealer zelf zijn database aanvullen en verrijken, volgens Finson. Het sterke punt zou zijn dat de dealer exclusief eigenaar wordt van de prospectgegevens.