CEO Luc van Bussel ziet het als een belangrijke stap in de upgrading van het merk. "We hebben een deal op televisie met SBS, Net 5 en Veronica. Voor de radiocommercials hebben we voor BNR gekozen. Misschien in totaalbereik binnen Nederland een relatief kleine speler (1 procent marktaandeel, red.) maar voor onze zakelijke doelgroep is de juiste keus denken we."

In alle commercials is weer gekozen voor de ‘bendenmen’ met het sterke Amerikaanse accent. "Binnen drie weken gaan we de tv-commercial ruim tweehonderd maal uitzenden."

Profile Tyrecenter heeft de pilot afgesloten van enkele websites. "We hebben een aantal websites en hebben deze stevig onder handen genomen. www.mijnwinterband.nl, www.profiletyrecenter.nl en www.autobandenvergelijker.nl zijn duidelijker en veel toegankelijker geworden. Onze ervaringen zijn dusdanig dat we er aanstaande maandag volledig live mee gaan."

Een vierde loot aan de websiteboom is www.autooz.nl waar Profile met meer informatie over de auto opver de brug komt. Van Bussel: "Maar ook hebben we een zoekmachine die alle beschikbare occasions bij elkaar zet. Uiteraard ook van de grote speler. Je krijgt dan een volledig overzicht met prijzen over heel Nederland voorgeschoteld. Deze portal biedt ook tests van auto en nieuws uit de autobranche."