FC Utrecht stapt uit Renaults

Renault stopt met ingang van het nieuwe voetbalseizoen met sponsoring van FC Utrecht. Volgens de importeur past het niet langer in de merkwaarden.

Renault Nederland gaat zich meer richten op de sponsormogelijkheden van sporten die beter aansluiten op de merkwaarden. Renault’s Drive the change-strategie draait om de kernwaarden: betrokken bij de mens, milieu en duurzaamheid. In dit kader is Renault mobiliteitssponsor van het NK kite en het succesvolle marathonschaatsteam Renault Equipe Eco2, met als hoogtepunt het winnen van het NK op natuurijs door Jorrit Bergsma in februari van dit jaar.

Renault is al jaren actief in de autosport met als paradepaardje de Formule 1, maar ook merkenraces als de Clio Cup en de Formule Renault 2.0 en 3.5 Series. Overigens ook niet erg voor de hand liggend met de zelf gekozen kernwaarden mens, milieu en duurzaamheid in gedachten.

FC Utrecht stapt uit Renaults - Automobielmanagement.nl

FC Utrecht stapt uit Renaults

Renault stopt met ingang van het nieuwe voetbalseizoen met sponsoring van FC Utrecht. Volgens de importeur past het niet langer in de merkwaarden.

Renault Nederland gaat zich meer richten op de sponsormogelijkheden van sporten die beter aansluiten op de merkwaarden. Renault’s Drive the change-strategie draait om de kernwaarden: betrokken bij de mens, milieu en duurzaamheid. In dit kader is Renault mobiliteitssponsor van het NK kite en het succesvolle marathonschaatsteam Renault Equipe Eco2, met als hoogtepunt het winnen van het NK op natuurijs door Jorrit Bergsma in februari van dit jaar.

Renault is al jaren actief in de autosport met als paradepaardje de Formule 1, maar ook merkenraces als de Clio Cup en de Formule Renault 2.0 en 3.5 Series. Overigens ook niet erg voor de hand liggend met de zelf gekozen kernwaarden mens, milieu en duurzaamheid in gedachten.