Mitsubishi Europe naar nieuw reclamebureau: Draftfcb

Mitsubishi Motors Europe heeft na een pitch haar aftersales-communicatie ondergebracht bij reclamebureau Draftfcb en diens dochter productie-unit Staccato.

‘Aftersales wordt door Mitsubishi in toenemende mate gezien als speerpunt in de Europese marketingactiviteiten’, legt Eric Peters, manager Marketing & Communication van Mitsubishi Motors Europe uit. ‘Daarom hebben we gezocht naar een partner die ons hierbij in de volle breedte kan ondersteunen.’

Het bureau zal voor Mitsubishi communicatieconcepten ontwikkelen voor gebruik in 35 landen door 2.700 dealers in Europa. Draftfcb is verder betrokken bij de inrichting van een zogeheten Marketing Suite voor de Europese distributeurs en de ontwikkeling van brochures en catalogi.
Staccato Vormgeving & Productie was al actief voor Mitsubishi Motors Nederland.

bron: Adformatie en Reclameweek

Mitsubishi Europe naar nieuw reclamebureau: Draftfcb - Automobielmanagement.nl

Mitsubishi Europe naar nieuw reclamebureau: Draftfcb

Mitsubishi Motors Europe heeft na een pitch haar aftersales-communicatie ondergebracht bij reclamebureau Draftfcb en diens dochter productie-unit Staccato.

‘Aftersales wordt door Mitsubishi in toenemende mate gezien als speerpunt in de Europese marketingactiviteiten’, legt Eric Peters, manager Marketing & Communication van Mitsubishi Motors Europe uit. ‘Daarom hebben we gezocht naar een partner die ons hierbij in de volle breedte kan ondersteunen.’

Het bureau zal voor Mitsubishi communicatieconcepten ontwikkelen voor gebruik in 35 landen door 2.700 dealers in Europa. Draftfcb is verder betrokken bij de inrichting van een zogeheten Marketing Suite voor de Europese distributeurs en de ontwikkeling van brochures en catalogi.
Staccato Vormgeving & Productie was al actief voor Mitsubishi Motors Nederland.

bron: Adformatie en Reclameweek