Pon genomineerd voor reclamecampagnes Skoda en VW [mét filmpjes]

Automobielhandel Pon is twee keer genomineerd voor de Esprix: een prijs voor reclamecampagnes met de nadruk op gedragsbeïnvloeding.

Pon sleepte de nominaties in de wacht met reclameuitingen voor Volkswagen en Skoda. Bij Volkswagen ging het om "Pak de Polo ", waarin een VW Polo door Nederland reed die door elke voorbijganger kon worden aangehouden. Degene die in een dag de meeste kilometers met het voertuig wist af te leggen, mocht hem mee naar huis nemen.

Voor Skoda was het de Yeti-campagne, ter promotie van de Skoda Yeti. Via een website konden bezoekers een mail naar vrienden sturen met daarin de boodschap dat de Yeti wél bestaat. Uiteraard werden ze doorverwezen naar een reclameboodschap voor de nieuwe Skoda. Eerder won Pon, in samenwerking met reclamebureau ACHTUNG, voor de Polo campagne al een SpinAward.

De Esprix jury heeft in totaal 31 reclameuitingen genomineerd; de awards worden op 2 juni 2010 uitgereikt in Amsterdam. Hieronder zijn wat commercials van Pon’s campagnes te bekijken, met een link naar de website.

 

Pak de Polo – www.pakdepolo.nl

Skoda Yeti – www.hijbestaatduswel.nl

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Pon genomineerd voor reclamecampagnes Skoda en VW [mét filmpjes] - Automobielmanagement.nl

Pon genomineerd voor reclamecampagnes Skoda en VW [mét filmpjes]

Automobielhandel Pon is twee keer genomineerd voor de Esprix: een prijs voor reclamecampagnes met de nadruk op gedragsbeïnvloeding.

Pon sleepte de nominaties in de wacht met reclameuitingen voor Volkswagen en Skoda. Bij Volkswagen ging het om "Pak de Polo ", waarin een VW Polo door Nederland reed die door elke voorbijganger kon worden aangehouden. Degene die in een dag de meeste kilometers met het voertuig wist af te leggen, mocht hem mee naar huis nemen.

Voor Skoda was het de Yeti-campagne, ter promotie van de Skoda Yeti. Via een website konden bezoekers een mail naar vrienden sturen met daarin de boodschap dat de Yeti wél bestaat. Uiteraard werden ze doorverwezen naar een reclameboodschap voor de nieuwe Skoda. Eerder won Pon, in samenwerking met reclamebureau ACHTUNG, voor de Polo campagne al een SpinAward.

De Esprix jury heeft in totaal 31 reclameuitingen genomineerd; de awards worden op 2 juni 2010 uitgereikt in Amsterdam. Hieronder zijn wat commercials van Pon’s campagnes te bekijken, met een link naar de website.

 

Pak de Polo – www.pakdepolo.nl

Skoda Yeti – www.hijbestaatduswel.nl

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding