Inzittenden zijn dj’s Ruud de Wild en Jeroen Kijk in de Vegte, die met behulp van luisteraars uit het draaiende reuzenrad bevrijd dienen te worden. Deelnemers moeten een aantal vragen beantwoorden: een goed antwoord levert 1000 euro prijzengeld op, bij een verkeerde keuze gaat er 1000 euro vanaf. Staat de teller op 25.000 euro, dan mogen de dj’s het rad verlaten en mag de op dat moment deelnemende luisteraar het geldbedrag mee naar huis nemen.

De actie is onder andere op touw gezet om de panorama-view van de C3 te promoten. In commercial van de nieuwe wagen is te zien dat deze aan een hijskraan hangt om het mooie uitzicht vanuit de auto te benadrukken. 

Het reuzenrad is vanaf 10 mei te vinden in Amsterdam, op het parkeerterrein van voetbalvereniging AFC. Een ritje is gratis. Hieronder een filmpje over de Q-Music actie en de commercial van C3.

De draaiende studio van Q-Music

De Citroën C3 commercial

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding