Campagne ‘Pak de Polo’ pakt Amma Award

De Volkswagen-campagne Pak de Polo wint de Amma voor Beste Media-/Middelenstrategie. De Amma (Annual Masters of Media Awards) is de jaarlijkse onderscheiding voor uitmuntend mediagebruik.

De prijs werd gisterenavond in de Beurs van Berlage in Amsterdam uitgereikt aan mediabureau Mediacom. De Amma-jury vond het een ‘interessante en inspirerende case, die er duidelijk bovenuit stak’.

De campagne ‘Pak de Polo’ van Volkswagen kreeg al eerder een belangrijke reclameprijs. De SpinAward voor Beste crossmedia concept. De SpinAward is de belangrijkste prijs voor internetcommunicatie. De campagne werd bedacht door Pon’s vaste internetreclamebureau Achtung! in Amsterdam, en Mediacom deed mediastrategie.

Mediacom in Amsterdam is sinds drie jaar mediabureau van Pon. Het bureau doet de mediastrategie, -planning en -inkoop voor de merken Volkswagen, Audi, Seat, Skoda en Volkswagen Bedrijfswagens. Het gaat daarbij om een mediabudget van jaarlijks zo’n 30 miljoen euro (bruto).

Er werden in totaal twaalf Amma’s uitgereikt. Mindshare werd Mediabureau van het Jaar omdat het de kwetsbaarheid van haar ‘oude model’ heeft erkend en zich heeft vernieuwd. De Amma voor Beste Interactieve Mediastrategie ging naar een reclamebureau, DDB, voor de interactieve campagne ‘Even Apeldoorn Bellen Live’. DDB voegde een nieuwe, interactieve dimensie toe door mensen de kans te bieden zelf een rol te spelen in Even Apeldoorn bellen-situaties. (bron: Adformatie)

 

zie ook: www.pakdepolo.nl

Campagne ‘Pak de Polo’ pakt Amma Award - Automobielmanagement.nl

Campagne ‘Pak de Polo’ pakt Amma Award

De Volkswagen-campagne Pak de Polo wint de Amma voor Beste Media-/Middelenstrategie. De Amma (Annual Masters of Media Awards) is de jaarlijkse onderscheiding voor uitmuntend mediagebruik.

De prijs werd gisterenavond in de Beurs van Berlage in Amsterdam uitgereikt aan mediabureau Mediacom. De Amma-jury vond het een ‘interessante en inspirerende case, die er duidelijk bovenuit stak’.

De campagne ‘Pak de Polo’ van Volkswagen kreeg al eerder een belangrijke reclameprijs. De SpinAward voor Beste crossmedia concept. De SpinAward is de belangrijkste prijs voor internetcommunicatie. De campagne werd bedacht door Pon’s vaste internetreclamebureau Achtung! in Amsterdam, en Mediacom deed mediastrategie.

Mediacom in Amsterdam is sinds drie jaar mediabureau van Pon. Het bureau doet de mediastrategie, -planning en -inkoop voor de merken Volkswagen, Audi, Seat, Skoda en Volkswagen Bedrijfswagens. Het gaat daarbij om een mediabudget van jaarlijks zo’n 30 miljoen euro (bruto).

Er werden in totaal twaalf Amma’s uitgereikt. Mindshare werd Mediabureau van het Jaar omdat het de kwetsbaarheid van haar ‘oude model’ heeft erkend en zich heeft vernieuwd. De Amma voor Beste Interactieve Mediastrategie ging naar een reclamebureau, DDB, voor de interactieve campagne ‘Even Apeldoorn Bellen Live’. DDB voegde een nieuwe, interactieve dimensie toe door mensen de kans te bieden zelf een rol te spelen in Even Apeldoorn bellen-situaties. (bron: Adformatie)

 

zie ook: www.pakdepolo.nl