Naakt meisje in blauwe verf danst voor Honda CR-Z [mét fotogalerij]

Honda haalt een oude truc uit de kast om publiciteit te scoren rond zijn nieuwe CR-Z: een naaktperformance van een striptease-artiest.

Op het web zoemt de act van de Londense striptease-ariest Agent Lynch (26 jaar) rond, midden in Montmartre in Parijs. Op Place du Tertre, waar het altijd druk is met toeristen die schilders fotograferen en filmen die toeristen natekenen en schilderen.

Dat is dus de aangewezen plek om voor een hoop publiek eerst een striptease uit te voeren en vervolgens je naakte lichaam te begieten met blauwe verf. Om in die blauwe huid-jurk een dansje te doen. Honda zelf noemt dat een ‘guerrilla burlesque’.

Het optreden, dat vorige week zaterdag werd gefilmd, is onderdeel van Honda’s Live Every Litre-campagne (Beleef elke liter), die de lancering van de CR-Z flankeert. Hieronder de bewegende beelden, rechts een fotoimpressie. 

bron: Driving-fun.com en www.liveeverylitre.com

Reacties

Wedden dat deze weer op no 1 in de poll van de week komt te staan. Sex sells, but who’s buying ?

Geplaatst door: frits op

Gezien de kleur heeft ze in elk geval een toepasselijke voornaam.

Geplaatst door: Aart van der Haagen op
Naakt meisje in blauwe verf danst voor Honda CR-Z [mét fotogalerij] - Automobielmanagement.nl

Naakt meisje in blauwe verf danst voor Honda CR-Z [mét fotogalerij]

Honda haalt een oude truc uit de kast om publiciteit te scoren rond zijn nieuwe CR-Z: een naaktperformance van een striptease-artiest.

Op het web zoemt de act van de Londense striptease-ariest Agent Lynch (26 jaar) rond, midden in Montmartre in Parijs. Op Place du Tertre, waar het altijd druk is met toeristen die schilders fotograferen en filmen die toeristen natekenen en schilderen.

Dat is dus de aangewezen plek om voor een hoop publiek eerst een striptease uit te voeren en vervolgens je naakte lichaam te begieten met blauwe verf. Om in die blauwe huid-jurk een dansje te doen. Honda zelf noemt dat een ‘guerrilla burlesque’.

Het optreden, dat vorige week zaterdag werd gefilmd, is onderdeel van Honda’s Live Every Litre-campagne (Beleef elke liter), die de lancering van de CR-Z flankeert. Hieronder de bewegende beelden, rechts een fotoimpressie. 

bron: Driving-fun.com en www.liveeverylitre.com

Reacties

Wedden dat deze weer op no 1 in de poll van de week komt te staan. Sex sells, but who’s buying ?

Geplaatst door: frits op

Gezien de kleur heeft ze in elk geval een toepasselijke voornaam.

Geplaatst door: Aart van der Haagen op