Voor nieuwe auto’s is er een speciaal overzicht gecreëerd van álle deelnemende WK-acties. De actieverzamelsite Actieauto.nl heeft hiervoor vanaf vandaag een prominente plaats op haar portaal ingeruimd.
Actieauto.nl toont dagelijks zo’n honderdvijftig verkoopacties voor nieuwe auto’s aan de Nederlandse autoconsumenten. Het grootste deel van deze acties wordt overigens – vanuit de centrale Actieauto database – ook vertoond op andere grote autosites als Autoweek.nl en Autotelegraaf.nl. Tezamen worden er maandelijks meer dan vierhonderdduizend van deze actiepagina’s bekeken. Voor de komende weken wordt echter een stevige toename van de bezoekcijfers verwacht.
De speciale WK-actieruimte staat open voor zowel dealers als importeurs. Actieauto.nl wordt geproduceerd binnen een samenwerkingsverband tussen uitgever Sanoma en marketingbureau Aumacon.
Doe mee aan de poll over het effect van WK-acties, rechtsonder op de homepage van deze site.
U las zojuist één van de gratis premium artikelen
Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af
Bent u al abonnee?