Pon Porsche Import heeft een speciale tv-campagne ontwikkeld om de Porsche Intelligent Performance-filosofie bij een specifieke doelgroep onder de aandacht te brengen. RTL Z is volgens Pon dé zakenzender van Nederland en wordt zeer goed bekeken door ondernemers – een groep die Porsche graag wil bereiken. Er zijn twee infomercials: een van 85 en een van 340 seconden. Deze worden vooral rondom de het goed bekeken RTL Z nieuwsprogramma uitgezonden.

De infomercials die  Porsche bij RTL Z gaat uitzenden, draaien beide om het thema Porsche Intelligent Performance. Dit is de filosofie van Porsche in relatie tot meer vermogen, lager verbruik en een lagere CO2-uitstoot. Porsche werkt op diverse manieren aan de vermindering van het verbruik en bijgevolg de uitstoot van schadelijke gassen. Zo wordt tijdens het ontwikkelingsproces van elk model veel aandacht besteed aan gewichtsverlaging en een optimale stroomlijn. Ook de motoren van Porsche worden efficiënter – de inzet van onder andere directe brandstofinspuiting en een start-stop-systeem leiden tot verbruiksdalingen. Bovendien heeft Porsche voor zowel straat- als racewagens hybridetechniek ontwikkeld.

De ambassadeurs van de Porsche Intelligent Performance-filosofie zijn de conceptstudie Porsche 918 Spyder, de 911 GT3 R Hybrid en de Cayenne Hybrid.