BMW maakt film met auto Jeff Koons op kunstbeurs TEFAF

BMW Nederland neemt vandaag op de kunstbeurs TEFAF in Maastricht een film op die via internet zal worden verspreid. Met de kunstauto van Jeff Koons (een beschilderde BMW) wordt een een rit gemaakt langs de 24 hoogtepunten van de beurs.

Het is de bedoeling met de film 24 hoogtepunten van de wereldvermaarde kunstbeurs te laten zien. "Niet iedereen realiseert zich dat misschien maar TEFAF is wereldwijd van groot belang. Wij sponsoren de beurs door auto’s ter beschikking te stellen die de gasten bijvoorbeeld van en naar het vliegveld of het hotel rijden. Tijdens de beurs staan wel honderd privé-vliegtuigen op het vliegveld Maastricht. Naar TEFAF komen echt heel veel vermogende mensen", aldus pr-manager Diederik Reitsma.

Reitsma heeft een bureau ingehuurd dat de film in twee dagen gaat maken. Morgen (donderdag 17 maart) wordt de film verspreid via internet en door de inzet van social media. "De facebookpagina van BMW heeft al vier miljoen volgers wereldwijd. Als een deel ervan de film weer gaat doorsturen naar de eigen vrienden of volgers, kunnen we een enorm bereik realiseren voor een budget van een mille of vijftien."

      

BMW maakt film met auto Jeff Koons op kunstbeurs TEFAF - Automobielmanagement.nl

BMW maakt film met auto Jeff Koons op kunstbeurs TEFAF

BMW Nederland neemt vandaag op de kunstbeurs TEFAF in Maastricht een film op die via internet zal worden verspreid. Met de kunstauto van Jeff Koons (een beschilderde BMW) wordt een een rit gemaakt langs de 24 hoogtepunten van de beurs.

Het is de bedoeling met de film 24 hoogtepunten van de wereldvermaarde kunstbeurs te laten zien. "Niet iedereen realiseert zich dat misschien maar TEFAF is wereldwijd van groot belang. Wij sponsoren de beurs door auto’s ter beschikking te stellen die de gasten bijvoorbeeld van en naar het vliegveld of het hotel rijden. Tijdens de beurs staan wel honderd privé-vliegtuigen op het vliegveld Maastricht. Naar TEFAF komen echt heel veel vermogende mensen", aldus pr-manager Diederik Reitsma.

Reitsma heeft een bureau ingehuurd dat de film in twee dagen gaat maken. Morgen (donderdag 17 maart) wordt de film verspreid via internet en door de inzet van social media. "De facebookpagina van BMW heeft al vier miljoen volgers wereldwijd. Als een deel ervan de film weer gaat doorsturen naar de eigen vrienden of volgers, kunnen we een enorm bereik realiseren voor een budget van een mille of vijftien."