Het is de bedoeling met de film 24 hoogtepunten van de wereldvermaarde kunstbeurs te laten zien. "Niet iedereen realiseert zich dat misschien maar TEFAF is wereldwijd van groot belang. Wij sponsoren de beurs door auto’s ter beschikking te stellen die de gasten bijvoorbeeld van en naar het vliegveld of het hotel rijden. Tijdens de beurs staan wel honderd privé-vliegtuigen op het vliegveld Maastricht. Naar TEFAF komen echt heel veel vermogende mensen", aldus pr-manager Diederik Reitsma.

Reitsma heeft een bureau ingehuurd dat de film in twee dagen gaat maken. Morgen (donderdag 17 maart) wordt de film verspreid via internet en door de inzet van social media. "De facebookpagina van BMW heeft al vier miljoen volgers wereldwijd. Als een deel ervan de film weer gaat doorsturen naar de eigen vrienden of volgers, kunnen we een enorm bereik realiseren voor een budget van een mille of vijftien."

      

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding