Opel schakelt Winkelman Van Hessen in voor pr Ampera

Opel heeft zijn pr-activiteiten voor de introductie van zijn eerste elektrische auto – de Opel Ampera – onder gebracht bij communicatieadviesbureau Winkelman Van Hessen.

Het bureau in Den Haag gaat diverse pr-activiteiten uitzetten, met als doel de introductie van de Opel Ampera onder de doelgroep bekend te maken. "Winkelman Van Hessen heeft als gerenommeerd bureau, met haar jarenlange ervaring en brede portfolio, bewezen dat zij veel expertise hebben in het bouwen en laden van merken", verklaart Jeroen Maas, manager pr, sponsoring & events van Opel Nederland. "Ze hebben een creatieve aanpak en strategische visie."

 

www.wvhcommunicatie.nl

Opel schakelt Winkelman Van Hessen in voor pr Ampera - Automobielmanagement.nl

Opel schakelt Winkelman Van Hessen in voor pr Ampera

Opel heeft zijn pr-activiteiten voor de introductie van zijn eerste elektrische auto – de Opel Ampera – onder gebracht bij communicatieadviesbureau Winkelman Van Hessen.

Het bureau in Den Haag gaat diverse pr-activiteiten uitzetten, met als doel de introductie van de Opel Ampera onder de doelgroep bekend te maken. "Winkelman Van Hessen heeft als gerenommeerd bureau, met haar jarenlange ervaring en brede portfolio, bewezen dat zij veel expertise hebben in het bouwen en laden van merken", verklaart Jeroen Maas, manager pr, sponsoring & events van Opel Nederland. "Ze hebben een creatieve aanpak en strategische visie."

 

www.wvhcommunicatie.nl