De campagne is gemaakt door Mert Alas en Marcus Piggott in Rome. De communicatie achter de wereldwijde lancering van de 500 by Gucci wordt ontwikkeld door ‘Independant Ideas’, het bureau van Lapo Elkann (Agnelli-kleinzoon, broer van John). De Fiat 500 by Gucci is door Gucci’s creative director Frida Giannini gestyled en is leverbaar in unieke glossy ‘pearl glass’ wit en zwart èn in ‘diep’ zwarte kleur. Tevens is de auto zowel aan de buiten- als binnenkant voorzien van Gucci’s groen-rood-groen; op de stoelen, gordels, versnellingspook, vloermatten en sleutelhouder. De chique stiksel op de stoelen, de exclusieve materialen, de satijnen chromen details èn de Frau-lederen stoelen met ‘Guccissima-print’ geven de auto de juiste Gucci uitstraling, vindt Fiat. De 500 by Gucci is in beginsel tot 30 juni exclusief online via www.500bygucci.com bestelbaar.

 

Om de 500 by Gucci verder te complementeren is er de exclusieve 500 by Gucci-collectie bestaande uit reisaccessoires, kleine lederwaren, tracksuits, bombers, rijhandschoenen, zonnebrillen en een horloge. Beelden van achter de schermen en de 500 by Gucci Collection zijn te vinden op de site

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding