Daarbij wordt de Q3 compleet met showroom voor de deur afgeleverd. Bovendien maken alle deelnemers kans op 3 weken gratis rijden in de nieuwe Audi. "Bij een progressieve auto past een innovatieve, eenvoudige én eigentijdse introductiemethode. Daarbij volstaat het om @AudiQ3ontour te volgen via twitter en vervolgens de tweet ‘Stuur de AudiQ3ontour bij mij langs in [vul plaatsnaam in]’ te versturen", zo stelt de importeur. Door dat te doen, maken deelnemers kans op een zeer persoonlijke kennismaking met de Q3. De auto wordt namelijk in een mobiele showroom op het aangegeven adres voor de deur geparkeerd. Zodoende is het mogelijk om de auto als een van de eersten in Nederland te zien.

Uiteraard kunnen ook toevallige passanten dan kennis maken met de auto. En zo maakt de nieuwe Audi ruim voor de marktintroductie (in september) ook een door twitter gestuurde tour door heel Nederland. De twittertour is vooral bestemd voor de echte ‘early birds’, mensen die graag als eerste op de hoogte zijn van de komst van een nieuwe auto als de Q3. De allervroegste vogels onder deze early birds maken bovendien kans op 3 weken gratis rijden in de nieuwe Audi. Om dat voor elkaar te krijgen, dienen deelnemers zichzelf met de Q3 te laten fotograferen, de foto op Facebook te plaatsen én te taggen. Daarbij dienen ze een zo origineel mogelijk onderschrift bij de foto te plaatsen. Hoe origineler, des te groter de kans op drie weken gratis rijden in de nieuwe Audi.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding