Of Twitter zo bepalend is weet ik niet. BMW USA doet niet aan Twitter, ook hun twee grootste dealers niet, toch samen goed voor 7000 auto’s per jaar.
Waar staat een merk als MINI? Komt de Fiat praat door de 500?
Ik zag hier een dealer die een app gemaakt had voor de iphone. Dat lijkt mij een gouden greep.
Negatieve reviews zijn killing voor merken en bedrijven. Er wordt bijna niet professioneel (online) op gereageerd zodat ze nog jaren schade aanrichten.
Op positieve reviews wordt al helemaal niet gereageerd. Een bedankje voor de klant die gratis en voor niets een advertententie voor je plaatst is er niet bij.
Jammer. Reviews zowel positief als negatief zijn gouden kansen om met minder moeite meer nieuwe klanten te krijgen. Ik help je graag op weg.
Of Twitter zo bepalend is weet ik niet. BMW USA doet niet aan Twitter, ook hun twee grootste dealers niet, toch samen goed voor 7000 auto’s per jaar.
Waar staat een merk als MINI? Komt de Fiat praat door de 500?
Ik zag hier een dealer die een app gemaakt had voor de iphone. Dat lijkt mij een gouden greep.
Negatieve reviews zijn killing voor merken en bedrijven. Er wordt bijna niet professioneel (online) op gereageerd zodat ze nog jaren schade aanrichten.
Op positieve reviews wordt al helemaal niet gereageerd. Een bedankje voor de klant die gratis en voor niets een advertententie voor je plaatst is er niet bij.
Jammer. Reviews zowel positief als negatief zijn gouden kansen om met minder moeite meer nieuwe klanten te krijgen. Ik help je graag op weg.
Ik volg ze ondertussen via Rankingz hoe ze het doen http://www.rankingz.com/carz/