Pon Porsche sponsort FD Gazellen Award

Pon Porsche Import heeft zich als sponsor verbonden aan de FD Gazellen. Deze ondernemersprijzen zijn een initiatief van het Financieele Dagblad en bedoeld om snel groeiende bedrijven te onderscheiden.

Porsche zegt zich nauw verwant te voelen met ondernemers, vooral omdat de clientèle voor een belangrijk deel uit ondernemers bestaat. De FD Gazellen worden op 30 november uitgereikt tijdens in Porsche Centrum Amsterdam.

De FD Gazellen zijn door het Financieele Dagblad (FD) in het leven geroepen. De ondernemersprijzen worden jaarlijks uitgereikt aan snel groeiende bedrijven. Het hoofdcriterium is dan ook een (ononderbroken) omzetgroei van minimaal twintig procent over de afgelopen drie jaar. Bedrijven worden daarbij ingedeeld naar grootte (klein, middelgroot en groot). Om in aanmerking te komen voor de FD Gazellen moeten bedrijven hun jaarcijfers inleveren. Vervolgens vinden vier regionale uitreikingen plaats en hieruit komen in totaal driehonderd genomineerde bedrijven voort.

Pon Porsche is officieel sponsor van de FD Gazellen. Ondernemerschap is namelijk de rode draad in de geschiedenis van het merk, vindt Pon. Oprichter Ferry Porsche toonde zestig jaar geleden puur ondernemerschap door zijn eigen droomauto te bouwen omdat hij hem elders niet kon vinden. In combinatie met pure passie, groeide Porsche daardoor uit tot zeer succesvolle autofabrikant. Porsche heeft bovendien veel ondernemers als klant – vrijwel allemaal realiseren die een jongens- en/of meisjesdroom door een Porsche aan te schaffen. Dat Porsche ondernemers een warm hart toedraagt, blijkt ook uit de door Pon Porsche Import in het leven geroepen ‘Onderneemster van het Jaar Award’. Deze prijs is bedoeld om vrouwelijke ondernemers te onderscheiden voor buitengewone prestaties. De Porsche Onderneemster van het Jaar Award werd dit jaar gewonnen door Claudia Willemsen, oprichtster van www.kleertjes.com. De publieksprijs werd dit jaar voor het eerst uitgereikt en ging naar Gervaise Coebergh van adviesbureau Coebergh Communicatie en PR.

 

Pon Porsche sponsort FD Gazellen Award - Automobielmanagement.nl

Pon Porsche sponsort FD Gazellen Award

Pon Porsche Import heeft zich als sponsor verbonden aan de FD Gazellen. Deze ondernemersprijzen zijn een initiatief van het Financieele Dagblad en bedoeld om snel groeiende bedrijven te onderscheiden.

Porsche zegt zich nauw verwant te voelen met ondernemers, vooral omdat de clientèle voor een belangrijk deel uit ondernemers bestaat. De FD Gazellen worden op 30 november uitgereikt tijdens in Porsche Centrum Amsterdam.

De FD Gazellen zijn door het Financieele Dagblad (FD) in het leven geroepen. De ondernemersprijzen worden jaarlijks uitgereikt aan snel groeiende bedrijven. Het hoofdcriterium is dan ook een (ononderbroken) omzetgroei van minimaal twintig procent over de afgelopen drie jaar. Bedrijven worden daarbij ingedeeld naar grootte (klein, middelgroot en groot). Om in aanmerking te komen voor de FD Gazellen moeten bedrijven hun jaarcijfers inleveren. Vervolgens vinden vier regionale uitreikingen plaats en hieruit komen in totaal driehonderd genomineerde bedrijven voort.

Pon Porsche is officieel sponsor van de FD Gazellen. Ondernemerschap is namelijk de rode draad in de geschiedenis van het merk, vindt Pon. Oprichter Ferry Porsche toonde zestig jaar geleden puur ondernemerschap door zijn eigen droomauto te bouwen omdat hij hem elders niet kon vinden. In combinatie met pure passie, groeide Porsche daardoor uit tot zeer succesvolle autofabrikant. Porsche heeft bovendien veel ondernemers als klant – vrijwel allemaal realiseren die een jongens- en/of meisjesdroom door een Porsche aan te schaffen. Dat Porsche ondernemers een warm hart toedraagt, blijkt ook uit de door Pon Porsche Import in het leven geroepen ‘Onderneemster van het Jaar Award’. Deze prijs is bedoeld om vrouwelijke ondernemers te onderscheiden voor buitengewone prestaties. De Porsche Onderneemster van het Jaar Award werd dit jaar gewonnen door Claudia Willemsen, oprichtster van www.kleertjes.com. De publieksprijs werd dit jaar voor het eerst uitgereikt en ging naar Gervaise Coebergh van adviesbureau Coebergh Communicatie en PR.