Het thema ‘Another Day. Another Adventure’ wordt uitgewerkt in drie films die zijn opgenomen in Hong-Kong, IJsland en Rio de Janeiro. De drie verschillende locaties moeten de ‘James Bond-spirit achter de campagne’ laten zien, aldus het Amsterdamse reclamebureau BSUR, dat de campagne bedacht. Oftewel: de drie filmpjes mini-James Bonds.

In ‘Sunday in Rio’ wordt een deelnemer aan de carnavalsstoet afgezet bij een carnavalswagen – door een Mini coupé. In ‘Love is in the air’ komt een Mini coupé aan een parachute naar beneden. De ravissante schoonheid op de passagiersstoel wordt gezocht; door een getattooeerde motorrijder op een halve Harley. De film ‘Lifter’ is wat langer (1.42 min), en intrigeert vanwege de ongemakkelijke conversaties en verrassende plotwending.
De internationale campagne is ook via Facebook te zien.  

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding