VW-commercial ‘oud vrouwtje’genomineerd voor Ster Gouden Loekie

De Volkswagen tv-commercial ‘Oud Vrouwtje’ is genomineerd voor Ster Gouden Loeki, de belangrijkste reclamepublieksprijs van Nederland.

In totaal zijn er 36 genomineerde commercials. Tussen 6-22 december kan iedereen hier zijn stem op uitbrengen. ‘Oud Vrouwtje’ heeft dit jaar al diverse (inter)nationale reclameprijzen gewonnen, waaronder een Bronzen Leeuw bij het toonaangevende reclamefestival van Cannes.

‘Oud Vrouwtje’ is een 45 seconden durend filmpje waarbij de betrouwbaarheid van de Golf op humoristische wijze naar voren wordt gebracht door een vader en zoon die samen een auto kopen bij een bejaarde dame. Op YouTube is de commercial al meer dan 3,7 miljoen maal bekeken.

De commercial van Volkswagen was direct zeer populair. Dat bleek ook uit de steekproef die Intomart GfK in opdracht van de Ster maandelijks uitvoert om uit te zoeken wat de tien populairste tv-commercials van een bepaalde maand zijn. Van deze tien blijven er na een publieksstemming op www.stergoudenloeki.nl drie over. Deze commercials gaan door naar de jaarverkiezing. ‘Oud Vrouwtje’ is één van de 36 halve finalisten waarop kan worden gestemd. Na de stemming blijven vijf finalisten over. Tijdens een live tv-uitzending kan heel Nederland vervolgens via telefoon/sms dé commercial van het jaar aanwijzen.

 

VW-commercial ‘oud vrouwtje’genomineerd voor Ster Gouden Loekie - Automobielmanagement.nl

VW-commercial ‘oud vrouwtje’genomineerd voor Ster Gouden Loekie

De Volkswagen tv-commercial ‘Oud Vrouwtje’ is genomineerd voor Ster Gouden Loeki, de belangrijkste reclamepublieksprijs van Nederland.

In totaal zijn er 36 genomineerde commercials. Tussen 6-22 december kan iedereen hier zijn stem op uitbrengen. ‘Oud Vrouwtje’ heeft dit jaar al diverse (inter)nationale reclameprijzen gewonnen, waaronder een Bronzen Leeuw bij het toonaangevende reclamefestival van Cannes.

‘Oud Vrouwtje’ is een 45 seconden durend filmpje waarbij de betrouwbaarheid van de Golf op humoristische wijze naar voren wordt gebracht door een vader en zoon die samen een auto kopen bij een bejaarde dame. Op YouTube is de commercial al meer dan 3,7 miljoen maal bekeken.

De commercial van Volkswagen was direct zeer populair. Dat bleek ook uit de steekproef die Intomart GfK in opdracht van de Ster maandelijks uitvoert om uit te zoeken wat de tien populairste tv-commercials van een bepaalde maand zijn. Van deze tien blijven er na een publieksstemming op www.stergoudenloeki.nl drie over. Deze commercials gaan door naar de jaarverkiezing. ‘Oud Vrouwtje’ is één van de 36 halve finalisten waarop kan worden gestemd. Na de stemming blijven vijf finalisten over. Tijdens een live tv-uitzending kan heel Nederland vervolgens via telefoon/sms dé commercial van het jaar aanwijzen.