Tweemiljoenste Mini overhandigd in Mini Brandstore

In de Mini Brandstore werd gisteren de tweemiljoenste Mini overhandigd aan de gelukkige prijswinnaar van de Facebookactie ‘2 Million Mini – 2 Million Faces’.

Katwijker Cees Plug kreeg uit handen van Chris Collet , directeur Mini Nederland – de sleutels van de tweemiljoenste Mini. Deze rolde eind augustus 2011 van de band in de Mini fabriek in Oxford. Mini vierde deze speciale mijlpaal door deze unieke Mini Cabrio te verloten onder de Mini-fans op Facebook. Via Facebook ging de internationale actie ‘2 Million Mini – 2 Million Faces’ van start en kon iedere Mini-fan wereldwijd kans maken op de Mini. Maar liefst 38 duizend reacties kwamen binnen en het toeval wil dat deze auto is gewonnen door de Nederlander Cees Plug uit Katwijk aan Zee.

Sinds de introductie van de New Mini in 2001 verkocht Mini wereldwijd ruim twee miljoen Mini’s in tien jaar. Ook in Nederland is de Mini succesvol en blijft het merk groeien. Mini Nederland behaalde in 2011 een verkoopgroei van ruim dertig procent, onder meer door de introductie van de Mini Countryman in 2010. In maart 2012 introduceert Mini het zesde model van de Mini-familie, de Roadster.

Tweemiljoenste Mini overhandigd in Mini Brandstore - Automobielmanagement.nl

Tweemiljoenste Mini overhandigd in Mini Brandstore

In de Mini Brandstore werd gisteren de tweemiljoenste Mini overhandigd aan de gelukkige prijswinnaar van de Facebookactie ‘2 Million Mini – 2 Million Faces’.

Katwijker Cees Plug kreeg uit handen van Chris Collet , directeur Mini Nederland – de sleutels van de tweemiljoenste Mini. Deze rolde eind augustus 2011 van de band in de Mini fabriek in Oxford. Mini vierde deze speciale mijlpaal door deze unieke Mini Cabrio te verloten onder de Mini-fans op Facebook. Via Facebook ging de internationale actie ‘2 Million Mini – 2 Million Faces’ van start en kon iedere Mini-fan wereldwijd kans maken op de Mini. Maar liefst 38 duizend reacties kwamen binnen en het toeval wil dat deze auto is gewonnen door de Nederlander Cees Plug uit Katwijk aan Zee.

Sinds de introductie van de New Mini in 2001 verkocht Mini wereldwijd ruim twee miljoen Mini’s in tien jaar. Ook in Nederland is de Mini succesvol en blijft het merk groeien. Mini Nederland behaalde in 2011 een verkoopgroei van ruim dertig procent, onder meer door de introductie van de Mini Countryman in 2010. In maart 2012 introduceert Mini het zesde model van de Mini-familie, de Roadster.