Gedurende negen weken kunnen zij ‘Auto Trader van de week’ worden en maken ze kans op het winnen van een eigen landelijke reclamecampagne, waarin zij hun te koop staande auto aanprijzen. De winnaars zien zichzelf terug op tv, internet, social media, op de actiewebsite en in de bladen.

 

Met de campagne, die is ontwikkeld door Bureau voor Reuring uit Bussum, laat Auto Trader zien onder de pay-off Jouw auto. Zo gevonden, zo verkocht’ hoe leuk en gemakkelijk het is om een auto te kopen en te verkopen. De campagne duurt negen weken en is onderdeel van een grote brandingcampagne die tot en met september 2012 duurt. De eerste ‘Auto Trader van de Week’ is Jorgen Ruhl met zijn Volvo XC70. Of de Volvo van Jorgen al is verkocht, is nog niet bekend. Via Facebook, Twitter, YouTube en AutoTrader.nl worden particulieren en automobielbedrijven uitgedaagd om mee te doen aan de wedstrijd.

De campagne is gestart op 27 februari en duurt tot en met 27 april 2012. Op de website  kunnen geïnteresseerde particulieren en zakelijke klanten van Auto Trader zich inschrijven. Een origineel verkoopverhaal is doorslaggevend voor de jury. De campagne is ontwikkeld door Bureau voor Reuring uit Bussum.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding