In toenemende mate krijgt GlasGarage werk via sturing van centrale opdrachtgevers zoals verzekeraars en leasemaatschappijen en de organisatie vindt het van belang dat gestuurde klanten al op afstand de GlasGarage-vestiging herkennen. Het oranje uitroepteken waarin het logo van GlasGarage is verwerkt, speelt een belangrijke rol bij deze signalering.

"Maar we werken niet alleen aan herkenbaarheid aan de buitenkant," aldus Leo Smid, commercieel directeur van GlasGarage, "ook het interieur van onze vestigingen wordt eenduidig GlasGarage." Daartoe zijn speciaal voor GlasGarage meerdere interieur producten ontwikkeld zoals een informatiescherm, een ontvangstbalie, wacht- en werkplekken met gratis Wifi en een koffiecorner. Ook hier speelt het oranje uitroepteken een belangrijke rol.  "Die herkenbaarheid en eenheid in identiteit is voor onszelf natuurlijk belangrijk",  aldus Smid. GlasGarage heeft een netwerk van 110 GlasGarage vestigingen.  GlasGarage streeft naar de hoogste klanttevredenheid en de laagste schadelast.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding