Alle GlasGarages binnen een jaar in één stijl

GlasGarage heeft plannen uitgewerkt om de corporate identity te verbeteren en daarvoor gaat men alle 110 vestigingen binnen één jaar beter eenduidig herkenbaar maken.

In toenemende mate krijgt GlasGarage werk via sturing van centrale opdrachtgevers zoals verzekeraars en leasemaatschappijen en de organisatie vindt het van belang dat gestuurde klanten al op afstand de GlasGarage-vestiging herkennen. Het oranje uitroepteken waarin het logo van GlasGarage is verwerkt, speelt een belangrijke rol bij deze signalering.

"Maar we werken niet alleen aan herkenbaarheid aan de buitenkant," aldus Leo Smid, commercieel directeur van GlasGarage, "ook het interieur van onze vestigingen wordt eenduidig GlasGarage." Daartoe zijn speciaal voor GlasGarage meerdere interieur producten ontwikkeld zoals een informatiescherm, een ontvangstbalie, wacht- en werkplekken met gratis Wifi en een koffiecorner. Ook hier speelt het oranje uitroepteken een belangrijke rol.  "Die herkenbaarheid en eenheid in identiteit is voor onszelf natuurlijk belangrijk",  aldus Smid. GlasGarage heeft een netwerk van 110 GlasGarage vestigingen.  GlasGarage streeft naar de hoogste klanttevredenheid en de laagste schadelast.

Reacties

En dan waarschijnlijk Up!jes voor het personeel.

Geplaatst door: Monique Bakx op

Goed bezig, suc6 Leo !

Geplaatst door: A. Schoutens op
Alle GlasGarages binnen een jaar in één stijl - Automobielmanagement.nl

Alle GlasGarages binnen een jaar in één stijl

GlasGarage heeft plannen uitgewerkt om de corporate identity te verbeteren en daarvoor gaat men alle 110 vestigingen binnen één jaar beter eenduidig herkenbaar maken.

In toenemende mate krijgt GlasGarage werk via sturing van centrale opdrachtgevers zoals verzekeraars en leasemaatschappijen en de organisatie vindt het van belang dat gestuurde klanten al op afstand de GlasGarage-vestiging herkennen. Het oranje uitroepteken waarin het logo van GlasGarage is verwerkt, speelt een belangrijke rol bij deze signalering.

"Maar we werken niet alleen aan herkenbaarheid aan de buitenkant," aldus Leo Smid, commercieel directeur van GlasGarage, "ook het interieur van onze vestigingen wordt eenduidig GlasGarage." Daartoe zijn speciaal voor GlasGarage meerdere interieur producten ontwikkeld zoals een informatiescherm, een ontvangstbalie, wacht- en werkplekken met gratis Wifi en een koffiecorner. Ook hier speelt het oranje uitroepteken een belangrijke rol.  "Die herkenbaarheid en eenheid in identiteit is voor onszelf natuurlijk belangrijk",  aldus Smid. GlasGarage heeft een netwerk van 110 GlasGarage vestigingen.  GlasGarage streeft naar de hoogste klanttevredenheid en de laagste schadelast.

Reacties

En dan waarschijnlijk Up!jes voor het personeel.

Geplaatst door: Monique Bakx op

Goed bezig, suc6 Leo !

Geplaatst door: A. Schoutens op