De mediaplanners die hebben meegewerkt aan het Kerstrapport van Adformatie en Synovate gaven MYbusinessmediade de hoogste waardering van alle vakbladenuitgevers: gemiddeld gaven zij een 7,43 voor de wijze waarop de uitgeverij zich in de markt manifesteert. Televisiezender Discovery Networks Benelux was de overall winnaar, met een score van 7,46.

Behalve Automobiel Management geeft MYbusinessmedia ook onder meer Mediafacts, Boekblad, Weekblad Schuttevaer, Vraag & Aanbod en Textilia uit. Ook in de categorie ‘alle respondenten’ scoort MYbusinessmedia goed: daar legde de uitgeverij beslag op de tweede plaats. Volgens de mediaplanners heeft ook  Adformatie in 2012 flink aan de weg getimmerd.

Het Kerstrapport is een project van Adformatie en Ipsos Synovate en is voor de 28e keer opgesteld. De doelstelling is het meten van de bekendheid, waardering en het imago van de uitgeverijen en andere media-exploitanten onder beslissers over advertentiebudgetten. In totaal hebben 306 functionarissen, 162 adverteerders en 144 mediaplanners, aan het onderzoek meegewerkt. Beide groepen beslissers tellen voor vijftig procent mee in de rapportage.

2013 MYbusinessmedia uitgeroepen tot beste Vakbladuitgever in Nederland.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding