Reclame Volkswagen derde in verkiezing Loden Leeuw

Bij de verkiezing van de Loden Leeuw voor de meest irritante televisiereclame van 2013 is Volkswagen als derde geëindigd.

De spot met het blaffende hondje (zie onder) dat in een Golf een soortgenoot meent te herkennen kreeg 20,9 procent van de stemmen. Winnaar was de webshop Bon Prix (24,9%). De stemmen werden uitgebracht via de website en likers van de Facebook-pagina. Maarten van der Weijden werd gekozen als Meest Irritante BN’er in een Reclame, voor zijn bijdrage in de Mensiz-reclame.

 

 

Reacties

Geweldig toch? Hebben ze toch weer gratis publiciteit gegenereerd

Geplaatst door: jp op
Reclame Volkswagen derde in verkiezing Loden Leeuw - Automobielmanagement.nl

Reclame Volkswagen derde in verkiezing Loden Leeuw

Bij de verkiezing van de Loden Leeuw voor de meest irritante televisiereclame van 2013 is Volkswagen als derde geëindigd.

De spot met het blaffende hondje (zie onder) dat in een Golf een soortgenoot meent te herkennen kreeg 20,9 procent van de stemmen. Winnaar was de webshop Bon Prix (24,9%). De stemmen werden uitgebracht via de website en likers van de Facebook-pagina. Maarten van der Weijden werd gekozen als Meest Irritante BN’er in een Reclame, voor zijn bijdrage in de Mensiz-reclame.

 

 

Reacties

Geweldig toch? Hebben ze toch weer gratis publiciteit gegenereerd

Geplaatst door: jp op