Digitale opiniemakers rijden C-Klasse naar Detroit

Onder het motto ‘Guarding the new C-Class’ is de vijfdaagse Mercedes-Benz Road Trip 2014 van start gegaan. Internationale opiniemakers en digitale informatieverstrekkers gaan met de nieuwe C-Klasse vanuit één van de wereldwijde productielocaties in Tuscaloosa (Alabama) naar de wereldpremière op de autoshow van Detroit.

De North American International Auto Show wordt gehouden van van 13 tot 26 januari en tijdens de rit ernaar toe (2,5 duizend kilometer) hebben de digitale auteurs gelegenheid al voor de officiële presentatie kennis te maken met de nieuwe C-Klasse en hierover aan de hand van beelden, teksten en videomateriaal verslag te doen. De Road Trip 2014 met de nieuwe C-Klasse kan via #mbrt14 worden gevolgd. Een samenvatting van de blogs is beschikbaar op Mercedes-Benz Social Publish en op Tumblr (mercedesbenz.tumblr.com).

De Mercedes-Benz Road Trip is een idee van digitale opiniemakers en Mercedes-Benz. Hij vond voor het eerst plaats in het voorjaar van 2012 bij de wereldpremière van de nieuwe A-Klasse. Online-journalisten en bloggers begeleiden nu voor de derde keer een productnoviteit met diverse Mercedes-modellen op weg naar de wereldpremière en doen daarbij verslag van hun impressies en belevenissen.

Mercedes-Benz behoort naar eigen zeggen tot de meest succesvolle merken in de social media. Dit wordt onder meer aangetoond door onafhankelijke studies van bijvoorbeeld eBench en SocialBakers. In 2014 staan nieuwe innovatieve initiatieven gepland die de aanwezigheid van Mercedes in de digitale wereld verder zullen versterken, aldus het merk.

 

 

 

Digitale opiniemakers rijden C-Klasse naar Detroit - Automobielmanagement.nl

Digitale opiniemakers rijden C-Klasse naar Detroit

Onder het motto ‘Guarding the new C-Class’ is de vijfdaagse Mercedes-Benz Road Trip 2014 van start gegaan. Internationale opiniemakers en digitale informatieverstrekkers gaan met de nieuwe C-Klasse vanuit één van de wereldwijde productielocaties in Tuscaloosa (Alabama) naar de wereldpremière op de autoshow van Detroit.

De North American International Auto Show wordt gehouden van van 13 tot 26 januari en tijdens de rit ernaar toe (2,5 duizend kilometer) hebben de digitale auteurs gelegenheid al voor de officiële presentatie kennis te maken met de nieuwe C-Klasse en hierover aan de hand van beelden, teksten en videomateriaal verslag te doen. De Road Trip 2014 met de nieuwe C-Klasse kan via #mbrt14 worden gevolgd. Een samenvatting van de blogs is beschikbaar op Mercedes-Benz Social Publish en op Tumblr (mercedesbenz.tumblr.com).

De Mercedes-Benz Road Trip is een idee van digitale opiniemakers en Mercedes-Benz. Hij vond voor het eerst plaats in het voorjaar van 2012 bij de wereldpremière van de nieuwe A-Klasse. Online-journalisten en bloggers begeleiden nu voor de derde keer een productnoviteit met diverse Mercedes-modellen op weg naar de wereldpremière en doen daarbij verslag van hun impressies en belevenissen.

Mercedes-Benz behoort naar eigen zeggen tot de meest succesvolle merken in de social media. Dit wordt onder meer aangetoond door onafhankelijke studies van bijvoorbeeld eBench en SocialBakers. In 2014 staan nieuwe innovatieve initiatieven gepland die de aanwezigheid van Mercedes in de digitale wereld verder zullen versterken, aldus het merk.