23e Mercedes-Benz FashionWeek A’dam

In de afgelopen twintig jaar is Mercedes-Benz een samenwerking aangegaan met diverse mode-events, inmiddels gaat het om vijftig modeplatforms in veertig landen zoals Peking, Madrid, Tokio, Istanbul en Berlijn maar ook in Amsterdam. Mercedes-Benz is sinds 2014 ook titelsponsor van de Nederlandse Fashion Week.

Tot en met maandag 13 juli vindt de 23e editie van de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam plaats. Donderdag (9 juli) ging het catwalkprogramma van start met de door Mercedes-Benz gepresenteerde shows van Aziz Bekkaoui en Monique Collignon.  In de openingsshow toonde Bekkaoui zijn collectie United Origins en Monique Collignon toonde haar Haute Couture-collectie op de muziek van Tiësto. Bezoekers van de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam hebben de gelegenheid om voor een ogenblik het middelpunt van het Mercedes-Benz modecampagnebeeld te zijn. Zij kunnen zich laten fotograferen tegen de achtergrond van het modecampagnebeeld met de nieuwe Mercedes-Benz GLC. De foto’s die tijdens de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam worden gemaakt, zullen te zien zijn op de Facebookpagina van Mercedes-Benz www.facebook.com/mercedesbenz.nl. De 23e editie van de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam duurt nog tot 13 juli .

 

 

 

 

23e Mercedes-Benz FashionWeek A’dam - Automobielmanagement.nl

23e Mercedes-Benz FashionWeek A’dam

In de afgelopen twintig jaar is Mercedes-Benz een samenwerking aangegaan met diverse mode-events, inmiddels gaat het om vijftig modeplatforms in veertig landen zoals Peking, Madrid, Tokio, Istanbul en Berlijn maar ook in Amsterdam. Mercedes-Benz is sinds 2014 ook titelsponsor van de Nederlandse Fashion Week.

Tot en met maandag 13 juli vindt de 23e editie van de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam plaats. Donderdag (9 juli) ging het catwalkprogramma van start met de door Mercedes-Benz gepresenteerde shows van Aziz Bekkaoui en Monique Collignon.  In de openingsshow toonde Bekkaoui zijn collectie United Origins en Monique Collignon toonde haar Haute Couture-collectie op de muziek van Tiësto. Bezoekers van de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam hebben de gelegenheid om voor een ogenblik het middelpunt van het Mercedes-Benz modecampagnebeeld te zijn. Zij kunnen zich laten fotograferen tegen de achtergrond van het modecampagnebeeld met de nieuwe Mercedes-Benz GLC. De foto’s die tijdens de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam worden gemaakt, zullen te zien zijn op de Facebookpagina van Mercedes-Benz www.facebook.com/mercedesbenz.nl. De 23e editie van de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam duurt nog tot 13 juli .