Digitale checklist bij het aanmaken van advertenties

Auto’s die verkeerd staan geadverteerd op portalen en de eigen website, dat kost geld. Het gebeurt echter dagelijks bij grote en kleinere autobedrijven en is lastig te voorkomen. Een digitale checklist in voorraadbeheer en adverteerpakket Wheelerdelta moet hier een eind aan maken.

Te weinig foto’s, een ontbrekende verkoopprijs of garantielabel: incomplete advertenties worden minder vaak bekeken en kunnen leiden tot discussie met klanten. Ook kost het controleren en achteraf corrigeren van de voorraad kostbare tijd.
Wheelerdelta lost dit volgens ontwikkelaar Autodata op met adviesvelden: een digitale checklist bij het aanmaken van advertenties. Centraal kan worden vastgelegd welke informatie minimaal moet worden ingevoerd. Zo ontstaat een advertentiesjabloon die de gebruiker stap voor stap helpt bij de invoer.

 Gebruikers krijgen een alert bij afwijkingen en kunnen direct aanpassingen doen. De applicatie kan, indien gewenst, ook advertenties tegenhouden voor publicatie totdat aan de kwaliteitseisen is voldaan. Een rapportage toont direct welke bestaande advertenties niet aan de gestelde eisen voldoen. Op deze manier ontstaat een consistente uitstraling en wordt de kwaliteit automatisch bewaakt, aldus Autodata.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Wij zijn overgestapt naar Mobilox. Het beste occasionbeheer pakket en we besparen ruim 600 euro per jaar. Aanrader!

Geplaatst door: Johan op
Digitale checklist bij het aanmaken van advertenties - Automobielmanagement.nl

Digitale checklist bij het aanmaken van advertenties

Auto’s die verkeerd staan geadverteerd op portalen en de eigen website, dat kost geld. Het gebeurt echter dagelijks bij grote en kleinere autobedrijven en is lastig te voorkomen. Een digitale checklist in voorraadbeheer en adverteerpakket Wheelerdelta moet hier een eind aan maken.

Te weinig foto’s, een ontbrekende verkoopprijs of garantielabel: incomplete advertenties worden minder vaak bekeken en kunnen leiden tot discussie met klanten. Ook kost het controleren en achteraf corrigeren van de voorraad kostbare tijd.
Wheelerdelta lost dit volgens ontwikkelaar Autodata op met adviesvelden: een digitale checklist bij het aanmaken van advertenties. Centraal kan worden vastgelegd welke informatie minimaal moet worden ingevoerd. Zo ontstaat een advertentiesjabloon die de gebruiker stap voor stap helpt bij de invoer.

 Gebruikers krijgen een alert bij afwijkingen en kunnen direct aanpassingen doen. De applicatie kan, indien gewenst, ook advertenties tegenhouden voor publicatie totdat aan de kwaliteitseisen is voldaan. Een rapportage toont direct welke bestaande advertenties niet aan de gestelde eisen voldoen. Op deze manier ontstaat een consistente uitstraling en wordt de kwaliteit automatisch bewaakt, aldus Autodata.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Wij zijn overgestapt naar Mobilox. Het beste occasionbeheer pakket en we besparen ruim 600 euro per jaar. Aanrader!

Geplaatst door: Johan op