Pop-up store Nissan in Parijs (filmpje)

Nissan heeft voor één weekend een pop-up store gehad in hartje Parijs om haar elektrische auto’s te promoten.

Pop-up store Nissan in Parijs

Het winkeltje in de Marais was alleen open van vrijdagochtend tot en met zondagavond. Eén opmerkelijk gegeven: er was in dit Nissan Electric Café geen auto te vinden.

Nissan was ook eigenlijk niet van plan om er auto’s te verkopen maar wilde vooral benadrukken hoe belangrijk energie is voor de mens en de samenleving. Bezoekers konden wel gratis een kop koffie krijgen maar moesten eerst op een fiets voldoende energie opwekken om die koffie te zetten. Nissan liet ook wel een product zien : de Nissan xStorage, een van de batterijen in elektrische auto’s afgeleide batterij voor het opslaan van energie thuis.

"We zien dit alleen maar in het kader van ons imago. Mensen die in zo’n pop-up store komen, hebben het gevoel iets te hebben gezien dat anderen niet te zien krijgen. Dat blijft in hun geheugen hangen en zorgt er voor dat men over ons gaat praten," legt een woordvoerder van Nissan France uit.

Bekijk onderstaand het filmpje. 

Pop-up store Nissan in Parijs (filmpje) - Automobielmanagement.nl

Pop-up store Nissan in Parijs (filmpje)

Nissan heeft voor één weekend een pop-up store gehad in hartje Parijs om haar elektrische auto’s te promoten.

Pop-up store Nissan in Parijs

Het winkeltje in de Marais was alleen open van vrijdagochtend tot en met zondagavond. Eén opmerkelijk gegeven: er was in dit Nissan Electric Café geen auto te vinden.

Nissan was ook eigenlijk niet van plan om er auto’s te verkopen maar wilde vooral benadrukken hoe belangrijk energie is voor de mens en de samenleving. Bezoekers konden wel gratis een kop koffie krijgen maar moesten eerst op een fiets voldoende energie opwekken om die koffie te zetten. Nissan liet ook wel een product zien : de Nissan xStorage, een van de batterijen in elektrische auto’s afgeleide batterij voor het opslaan van energie thuis.

"We zien dit alleen maar in het kader van ons imago. Mensen die in zo’n pop-up store komen, hebben het gevoel iets te hebben gezien dat anderen niet te zien krijgen. Dat blijft in hun geheugen hangen en zorgt er voor dat men over ons gaat praten," legt een woordvoerder van Nissan France uit.

Bekijk onderstaand het filmpje.