Renault en PSG, dat een omzet van meer dan een miljard euro draait, gaan samen nationale en internationale publiciteitscampagnes voeren en ook op sociale media gezamenlijk optrekken. "De 60 miljoen fans van de club kunnen daar een altijd verrassende en meeslepende content verwachten," roepen Renault en PSG uit.

"We zijn verrukt dat Renault Paris Saint-Germain heeft gekozen voor zijn entree in de wereld van het voetbal en ook trots dat we onze club kunnen verbinden met één van de toppers van de Franse industrie. Renault is een eerste keus onder onze fans," zegt directeur sponsoring Marc Amstrong van de Parijse voetbalclub. Commercieel directeur Philippe Buros van Renault Frankrijk is op zijn beurt even blij dat hij de naam van zijn bedrijf kan verbinden aan een beroemde voetbalclub met een vooraanstaande positie in de wereld. "Deze samenwerking biedt ons beide vele mogelijkheden." Paris Saint-Germain is sinds 2011 eigendom van de investeringsmaatschappij van Qatar. De club is nauw verbonden met de Franse hoofdstad en opent daar binnenkort ook weer een nieuw trainings- en opleidingscentrum.