Socialmediabericht.nl kondigt samenwerking aan met MBO Amersfoort

Socialmediabericht.nl, dat content levert voor social media, is een samenwerking aangegaan met MBO Amersfoort. Studenten krijgen opdrachten van echte klanten en doen zo praktijkervaring op in marketing en sales.

Socialmediabericht.nl verkoopt kant en klare berichten en animaties die universele auto- en garagebedrijven kunnen posten op hun eigen social media kanalen. Oprichters Bart van den Heuvel en René Bestevaar: “Wij ervaren zelf als beginnende vijftigers, dat we van links en rechts worden ingehaald door een andere generatie. Jongeren hebben namelijk een andere kijk op de manier van werken en het benaderen van klanten.

De samenwerking loopt via onderwijsbedrijf Koppel’t, dat onderdeel is van MBO Amersfoort. Bij Koppel’t wordt een werksituatie nagebootst en krijgen studenten opdrachten van echte klanten. Manager Els Tan: “Ik vind het geweldig om studenten te helpen een beter beeld te krijgen van wat zij na hun opleiding kunnen verwachten en goede, inspirerende resultaten terug te krijgen tijdens hun periode bij Koppel’t. Zo zijn ze straks beter voorbereid op een toekomst in het bedrijfsleven.”

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Socialmediabericht.nl kondigt samenwerking aan met MBO Amersfoort - Automobielmanagement.nl

Socialmediabericht.nl kondigt samenwerking aan met MBO Amersfoort

Socialmediabericht.nl, dat content levert voor social media, is een samenwerking aangegaan met MBO Amersfoort. Studenten krijgen opdrachten van echte klanten en doen zo praktijkervaring op in marketing en sales.

Socialmediabericht.nl verkoopt kant en klare berichten en animaties die universele auto- en garagebedrijven kunnen posten op hun eigen social media kanalen. Oprichters Bart van den Heuvel en René Bestevaar: “Wij ervaren zelf als beginnende vijftigers, dat we van links en rechts worden ingehaald door een andere generatie. Jongeren hebben namelijk een andere kijk op de manier van werken en het benaderen van klanten.

De samenwerking loopt via onderwijsbedrijf Koppel’t, dat onderdeel is van MBO Amersfoort. Bij Koppel’t wordt een werksituatie nagebootst en krijgen studenten opdrachten van echte klanten. Manager Els Tan: “Ik vind het geweldig om studenten te helpen een beter beeld te krijgen van wat zij na hun opleiding kunnen verwachten en goede, inspirerende resultaten terug te krijgen tijdens hun periode bij Koppel’t. Zo zijn ze straks beter voorbereid op een toekomst in het bedrijfsleven.”

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding