Ludieke actie van auto.nl: auto bestellen in bushokje

Auto.nl heeft op 8 juli op het Amsterdamse Rembrandtplein een ‘vestiging’ geopend. In een bushokje kunnen reizigers online een auto bestellen. Met de aanhoudende berichten rondom OV-mijders wil het bedrijf het naar eigen zeggen voor reizend Nederland zo makkelijker maken om alternatief vervoer aan te schaffen.

“Ondanks dat de meeste maatregelen voor reizen met het openbaar vervoer zijn opgeheven, zien we nog geen daling in de vraag naar auto’s. Mensen geven ondanks de versoepeling toch de voorkeur aan het comfort en veiligheid van een eigen auto,” aldus Martijn Bovée General Manager van auto.nl. Sterker nog: in mei nam de online verkoop van occasions bij auto.nl met 93 procent toe ten opzichte van de maand ervoor. En ook in juni houdt deze tendens aan met een 20 procent stijging laat de autowebshop in een verklaring weten.

Bushokje

Om tegemoet te komen aan die stijgende vraag en het openbaar vervoer-verlaters gemakkelijk te maken ander vervoer te regelen, heeft auto.nl een tijdelijke vestiging geopend in een bushokje op het Rembrandtplein. Door middel van een groot touchscreen in het hokje, kunnen reizigers die wachten op het openbaar vervoer binnen enkele minuten een auto bestellen. Met deze ludieke actie wil het bedrijf ‘een snel en gemakkelijk, al dan niet tijdelijk alternatief bieden voor reizen met de bus, metro, tram of trein’. Het tijdelijke verkooppunt is tot 15 juli geopend.

Ludieke actie van auto.nl: auto bestellen in bushokje - Automobielmanagement.nl

Ludieke actie van auto.nl: auto bestellen in bushokje

Auto.nl heeft op 8 juli op het Amsterdamse Rembrandtplein een ‘vestiging’ geopend. In een bushokje kunnen reizigers online een auto bestellen. Met de aanhoudende berichten rondom OV-mijders wil het bedrijf het naar eigen zeggen voor reizend Nederland zo makkelijker maken om alternatief vervoer aan te schaffen.

“Ondanks dat de meeste maatregelen voor reizen met het openbaar vervoer zijn opgeheven, zien we nog geen daling in de vraag naar auto’s. Mensen geven ondanks de versoepeling toch de voorkeur aan het comfort en veiligheid van een eigen auto,” aldus Martijn Bovée General Manager van auto.nl. Sterker nog: in mei nam de online verkoop van occasions bij auto.nl met 93 procent toe ten opzichte van de maand ervoor. En ook in juni houdt deze tendens aan met een 20 procent stijging laat de autowebshop in een verklaring weten.

Bushokje

Om tegemoet te komen aan die stijgende vraag en het openbaar vervoer-verlaters gemakkelijk te maken ander vervoer te regelen, heeft auto.nl een tijdelijke vestiging geopend in een bushokje op het Rembrandtplein. Door middel van een groot touchscreen in het hokje, kunnen reizigers die wachten op het openbaar vervoer binnen enkele minuten een auto bestellen. Met deze ludieke actie wil het bedrijf ‘een snel en gemakkelijk, al dan niet tijdelijk alternatief bieden voor reizen met de bus, metro, tram of trein’. Het tijdelijke verkooppunt is tot 15 juli geopend.