Twee jaar geleden begon ABS deze activiteit meer onder de aandacht te brengen. Manager Operations Edwin Reinderts: “Een grote stap voorwaarts was het professionaliseren van het proces voor het maken van afspraken en onze backoffice. Klanten kunnen online of via één centraal telefoonnummer een afspraak maken. We werken nu voor een aantal grote opdrachtgevers en zijn deze propositie verder aan het uitrollen. Dat het proces goed loopt blijkt wel uit de klanttevredenheid, die is boven de 9!”

Bekender

“De centrale backoffice zit in Bodegraven, waar we direct het kenteken kunnen checken in verband met verzekering. De afspraak wordt gemaakt op basis van bijvoorbeeld postcode en de berijder krijgt de locatie, datum en tijdstip bevestigd. Vervolgens wordt de ruit besteld (bij vervanging) en ontvangt de vestiging ook een melding van de afspraak en wordt een dossier aangemaakt. Makkelijker en klantvriendelijker kan het niet”, aldus Edward Reinderts, die vervolgt: “Het kan alleen nog wat bekender. De afspraakmodule van autoruitherstel wordt nu ook direct toegankelijk en ABS gaat dit najaar starten met een promotiecampagne. ABS is gecertificeerd op de kwaliteitsnormen ISO 9001, ISO 14001, Erkend Duurzaam en de norm voor BOVAG Erkend Schadeherstel, dus consumenten en leasemaatschappijen kunnen 24/7 vertrouwd terecht bij alle 78 ABS-vestigingen in Nederland.”

Dit artikel verscheen in het thema Marketing & Retail van AM november 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg