CarSelexyDealer is de ‘local hero’

brand story

VDS Automotive Group is een holding van bedrijven gespecialiseerd in de import, export en groothandel van voertuigen. Met CarSelexy heeft VDS een uniek occasionconcept in de markt gezet: een groeiend landelijk dealernetwerk waar consumenten fysiek en digitaal terecht kunnen voor hun écht zo goed als nieuwe auto.

Dit concept biedt een welkome uitbreiding voor het autobedrijf dat op zoek is naar nieuwe inkomstenbronnen, bijvoorbeeld omdat het merkdealerschap vervalt. CarSelexy biedt dealers een ruime keuze voertuigen van 0 tot 2 jaar oud die vaak slechts een paar duizend kilometer hebben gereden, met 30.000 als maximum. Marketingdirecteur Sebastiaan Toorman merkt dat ook de ondersteuning op het gebied van marketing en sales erg goed aanslaat: “CarSelexy is voor de aangesloten dealers veel meer dan alleen een inkoopkanaal van écht zo goed als nieuwe auto’s. Wij spelen voor de aangesloten dealers vanuit VDS een actieve rol in het vermarkten en verkopen van diezelfde auto’s. Van lokale tot landelijke campagnes, en van showroominrichting tot online offerteaanvragen. De CarSelexy-dealer is de ‘local hero’ en wij helpen hem te excelleren in deze rol.’’

Slagkracht

Om ervoor te zorgen dat de CarSelexy-dealer de slagkracht heeft om voldoende auto’s op voorraad te nemen, kan er gebruik gemaakt worden van voorraadfinanciering met aantrekkelijke voorwaarden. Dankzij de merkonafhankelijkheid van CarSelexy, kunnen zowel professionele universele autobedrijven als (voormalig) merkdealers hun klantenkring vergroten. Bovendien kan het uitstekend gecombineerd worden met de bekende garageformules.

Dit artikel verscheen in het thema Marketing & Retail van AM november 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg

CarSelexyDealer is de ‘local hero’ - Automobielmanagement.nl

CarSelexyDealer is de ‘local hero’

brand story

VDS Automotive Group is een holding van bedrijven gespecialiseerd in de import, export en groothandel van voertuigen. Met CarSelexy heeft VDS een uniek occasionconcept in de markt gezet: een groeiend landelijk dealernetwerk waar consumenten fysiek en digitaal terecht kunnen voor hun écht zo goed als nieuwe auto.

Dit concept biedt een welkome uitbreiding voor het autobedrijf dat op zoek is naar nieuwe inkomstenbronnen, bijvoorbeeld omdat het merkdealerschap vervalt. CarSelexy biedt dealers een ruime keuze voertuigen van 0 tot 2 jaar oud die vaak slechts een paar duizend kilometer hebben gereden, met 30.000 als maximum. Marketingdirecteur Sebastiaan Toorman merkt dat ook de ondersteuning op het gebied van marketing en sales erg goed aanslaat: “CarSelexy is voor de aangesloten dealers veel meer dan alleen een inkoopkanaal van écht zo goed als nieuwe auto’s. Wij spelen voor de aangesloten dealers vanuit VDS een actieve rol in het vermarkten en verkopen van diezelfde auto’s. Van lokale tot landelijke campagnes, en van showroominrichting tot online offerteaanvragen. De CarSelexy-dealer is de ‘local hero’ en wij helpen hem te excelleren in deze rol.’’

Slagkracht

Om ervoor te zorgen dat de CarSelexy-dealer de slagkracht heeft om voldoende auto’s op voorraad te nemen, kan er gebruik gemaakt worden van voorraadfinanciering met aantrekkelijke voorwaarden. Dankzij de merkonafhankelijkheid van CarSelexy, kunnen zowel professionele universele autobedrijven als (voormalig) merkdealers hun klantenkring vergroten. Bovendien kan het uitstekend gecombineerd worden met de bekende garageformules.

Dit artikel verscheen in het thema Marketing & Retail van AM november 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg