Grote terugroepactie Volkswagen

Volkswagen roept wereldwijd 2,6 miljoen auto’s terug. Het gaat om een van de grootste terugroepacties uit de geschiedenis van het bedrijf.

Er moeten 800.000 exemplaren van de Tiguan terug voor een mogelijk probleem met een zekering, dat tot het gedeeltelijk uitvallen van de verlichting kan leiden. Daarnaast moeten wereldwijd ook alle auto’s met 7-traps DSG automaat terug, althans de exemplaren waarvan de versnellingsbak met synthetische olie is afgevuld. Daarvan zal de olie verwisseld worden. Volgens een woordvoerder gaat het om 1,6 miljoen auto’s van 5 merken van het VW concern. Tot slot roept Volkswagen ook 239.000 exemplaren van zijn pick-up model Amarok terug wegens mogelijke lekkage aan brandstofleidingen.

Reacties

DSG volkwagen transporter geeft steets meer problemenn bij mij heb ik alleem nog maar de oneven versnellingen en niemand weet wat er stuk is??? Koppeling , software of toch iets mechanisch?? bij de oude automaten was het bekend dat ze stuk gingen maar bij een DSG vertrou je er op dat het heel blijft. IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE VOOR MIJ GEEN VOLKSWAGEN MEER!!!!!

Geplaatst door: BENSCHOP op
Grote terugroepactie Volkswagen - Automobielmanagement.nl

Grote terugroepactie Volkswagen

Volkswagen roept wereldwijd 2,6 miljoen auto’s terug. Het gaat om een van de grootste terugroepacties uit de geschiedenis van het bedrijf.

Er moeten 800.000 exemplaren van de Tiguan terug voor een mogelijk probleem met een zekering, dat tot het gedeeltelijk uitvallen van de verlichting kan leiden. Daarnaast moeten wereldwijd ook alle auto’s met 7-traps DSG automaat terug, althans de exemplaren waarvan de versnellingsbak met synthetische olie is afgevuld. Daarvan zal de olie verwisseld worden. Volgens een woordvoerder gaat het om 1,6 miljoen auto’s van 5 merken van het VW concern. Tot slot roept Volkswagen ook 239.000 exemplaren van zijn pick-up model Amarok terug wegens mogelijke lekkage aan brandstofleidingen.

Reacties

DSG volkwagen transporter geeft steets meer problemenn bij mij heb ik alleem nog maar de oneven versnellingen en niemand weet wat er stuk is??? Koppeling , software of toch iets mechanisch?? bij de oude automaten was het bekend dat ze stuk gingen maar bij een DSG vertrou je er op dat het heel blijft. IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE VOOR MIJ GEEN VOLKSWAGEN MEER!!!!!

Geplaatst door: BENSCHOP op