‘Behoefte aan kennis bij turboprobleem’

Turbo’s Hoet stelt sinds maart technische ondersteuning beschikbaar aan alle klanten en dat voorziet in een duidelijke behoefte. “Sinds maart hebben we twee keer zoveel garagisten geadviseerd bij het vervangen van een turbo”, meldt directeur Olaf Velthuis.

Zodra een autobedrijf een turbo koopt bij Turbo’s Hoet volstaat aanmelden om gebruik te kunnen maken van de technische ondersteuning. Om ervoor te zorgen dat niemand de voordelen van technische support mist, heeft de turbospecial ook de verzenddoos aangepast. Nu staat in grote letters te lezen hoe klanten gratis technisch support krijgen. Er is ook een QR-code toegevoegd, zodat men direct op de juiste webpagina komt.

Kans op fouten

Garagisten krijgen maar een paar keer per jaar te maken met turboschade. Turbo’s Hoet heeft gemerkt dat het vervangen van een turbo door de lage frequentie nooit routine zal worden en daarmee neemt het risico op fouten toe. “95% van alle turboproblemen wordt veroorzaakt door een storing buiten de turbo. Om herhaalschade te voorkomen is het dus belangrijk om de onderliggende oorzaak te vinden”, meldt Olaf Velthuis.

Bewezen aanpak

Na het registreren van de aangeschafte gereviseerde of nieuwe turbo wordt het autobedrijf in kwestie gebeld door de turbo specialisten uit Hoevelaken. “Wij bellen dan binnen 30 minuten en in de praktijk vaak zelfs binnen 10 minuten. Een aanpak die zich heeft bewezen. Garagisten geven aan dat ze het prettig vinden dat ze snel en trefzeker kunnen werken. Niets is immers zo frustrerend als moeten zoeken terwijl je weet dat je klant de auto om vijf uur weer wil meenemen.”

‘Behoefte aan kennis bij turboprobleem’ - Automobielmanagement.nl

‘Behoefte aan kennis bij turboprobleem’

Turbo’s Hoet stelt sinds maart technische ondersteuning beschikbaar aan alle klanten en dat voorziet in een duidelijke behoefte. “Sinds maart hebben we twee keer zoveel garagisten geadviseerd bij het vervangen van een turbo”, meldt directeur Olaf Velthuis.

Zodra een autobedrijf een turbo koopt bij Turbo’s Hoet volstaat aanmelden om gebruik te kunnen maken van de technische ondersteuning. Om ervoor te zorgen dat niemand de voordelen van technische support mist, heeft de turbospecial ook de verzenddoos aangepast. Nu staat in grote letters te lezen hoe klanten gratis technisch support krijgen. Er is ook een QR-code toegevoegd, zodat men direct op de juiste webpagina komt.

Kans op fouten

Garagisten krijgen maar een paar keer per jaar te maken met turboschade. Turbo’s Hoet heeft gemerkt dat het vervangen van een turbo door de lage frequentie nooit routine zal worden en daarmee neemt het risico op fouten toe. “95% van alle turboproblemen wordt veroorzaakt door een storing buiten de turbo. Om herhaalschade te voorkomen is het dus belangrijk om de onderliggende oorzaak te vinden”, meldt Olaf Velthuis.

Bewezen aanpak

Na het registreren van de aangeschafte gereviseerde of nieuwe turbo wordt het autobedrijf in kwestie gebeld door de turbo specialisten uit Hoevelaken. “Wij bellen dan binnen 30 minuten en in de praktijk vaak zelfs binnen 10 minuten. Een aanpak die zich heeft bewezen. Garagisten geven aan dat ze het prettig vinden dat ze snel en trefzeker kunnen werken. Niets is immers zo frustrerend als moeten zoeken terwijl je weet dat je klant de auto om vijf uur weer wil meenemen.”