CCO Gino Vleminckx verklaart: "Een op de twee bezoeken op ons platform gebeurt tegenwoordig via mobiele apparaten. We hebben het bezoekersgedrag dus zien veranderen. Ten eerste zitten onze klanten niet altijd achter hun computer als de veiling eindigt, omdat ze bijvoorbeeld een klant helpen of onderweg zijn. En ten tweede weten we dat ze altijd en overal op zoek zijn naar de beste deals. Wij begrijpen deze behoeften en we geloven dat het daarom tijd is om hieraan te voldoen door het lanceren van een app. Dit zorgt voor een eenvoudige, snelle en gebruiksvriendelijke ervaring bij het zoeken en kopen van voertuigen. De app vormt een van de initiatieven die bijdragen aan het verhogen van onze volumes tot minstens 100.000 verkochte eenheden in de komende jaren."

App-functies

Klanten kunnen via de app op elk gewenst moment op voertuigen bieden. Ze kunnen biedingen plaatsen en beheren, tegelijkertijd op verschillende veilingen bieden, voertuigen zoeken, voertuigbeschrijvingen bekijken, auto’s (op)volgen en in realtime berichten krijgen over de belangrijkste veilingkenmerken, zoals overboden zijn.

De app kan vanaf 23 november gratis gedownload worden vanuit de App Store (iOS) en Google Play (Android) en is beschikbaar in 17 talen.