Al bijna zestig AutoMaster-Babes

Veertien dagen na de lancering van de website www.automasterbabes.nl hebben zich al bijna zestig ‘babes’ aangemeld.

Onder hen zijn ook vrouwen die werken bij in de automaterialen- of automotive branche. Bovendien zijn al meer dan elfduizend internetstemmen geregistreerd. Die respons overtreft de verwachting bij de initiatiefnemers – AutoMaster (Kühne Automotive). AutoMaster-Babes is een online selectie van kalendermodellen. Doel is om vrouwen met een automotive hart te motiveren zich op te geven door een mooie foto in te sturen. Elke vrouw vanaf achttien jaar kan zich opgeven via de website en iedere bezoeker kan met cijfers aangeven welke vrouw op de kalender moet komen te staan. De twaalf meest populaire worden eind oktober bekendgemaakt. Ze winnen onder meer een professionele fotoshoot voor de AutoMaster-Babes kalender 2008, die eind 2007 uitkomt. Overigens is Dinno van Breugel, Algemeen Directeur Kühne Automotive B.V. uit Hoevelaken, ook te spreken over de voortgang van het marketinginitiatief AutoMaster. Het werd gepresenteerd op de AutovakRAI. “In drie maanden hebben we bijna vijftig leenauto’s op de weg gezet en zijn tachtig mobiele telefoons uitgedeeld. Daarnaast hebben we nog de nodige aanvragen in behandeling.”

Al bijna zestig AutoMaster-Babes - Automobielmanagement.nl

Al bijna zestig AutoMaster-Babes

Veertien dagen na de lancering van de website www.automasterbabes.nl hebben zich al bijna zestig ‘babes’ aangemeld.

Onder hen zijn ook vrouwen die werken bij in de automaterialen- of automotive branche. Bovendien zijn al meer dan elfduizend internetstemmen geregistreerd. Die respons overtreft de verwachting bij de initiatiefnemers – AutoMaster (Kühne Automotive). AutoMaster-Babes is een online selectie van kalendermodellen. Doel is om vrouwen met een automotive hart te motiveren zich op te geven door een mooie foto in te sturen. Elke vrouw vanaf achttien jaar kan zich opgeven via de website en iedere bezoeker kan met cijfers aangeven welke vrouw op de kalender moet komen te staan. De twaalf meest populaire worden eind oktober bekendgemaakt. Ze winnen onder meer een professionele fotoshoot voor de AutoMaster-Babes kalender 2008, die eind 2007 uitkomt. Overigens is Dinno van Breugel, Algemeen Directeur Kühne Automotive B.V. uit Hoevelaken, ook te spreken over de voortgang van het marketinginitiatief AutoMaster. Het werd gepresenteerd op de AutovakRAI. “In drie maanden hebben we bijna vijftig leenauto’s op de weg gezet en zijn tachtig mobiele telefoons uitgedeeld. Daarnaast hebben we nog de nodige aanvragen in behandeling.”