Koen Buyst nieuwe Marketing Director Euromaster

Euromaster Bandenservice Nederland heeft een nieuwe Marketing Director: Koen Buyst (38).

Hij is lid van het Management Team en rapporteert aan algemeen directeur Guillaume Jullienne. Belangrijke taak van Buyst wordt de positionering van Euromaster verder uit te bouwen.

Koen Buyst deed marketingervaring op in de Benelux en in Europa. Buyst is afkomstig van Esselte, marktleider in kantoorartikelen, waar hij de afgelopen vier jaar Benelux marketing manager was en marketing directeur West-Europa. Daarvoor bekleedde hij marketing en sales posities in de fast moving consumer goods, onder meer bij Schweppes en Wilkinson Sword.

Het taakgebied van de nieuwe Marketing Director betreft zowel retail als de zakelijke markt. Samen met het vierkoppige marketingteam zal Buyst werken aan een duidelijker invulling van het merk Euromaster als de expert in banden. Dat moet tot uiting komen in de nieuwe pay-off – ‘banden verdienen de expert’.

Koen Buyst nieuwe Marketing Director Euromaster - Automobielmanagement.nl

Koen Buyst nieuwe Marketing Director Euromaster

Euromaster Bandenservice Nederland heeft een nieuwe Marketing Director: Koen Buyst (38).

Hij is lid van het Management Team en rapporteert aan algemeen directeur Guillaume Jullienne. Belangrijke taak van Buyst wordt de positionering van Euromaster verder uit te bouwen.

Koen Buyst deed marketingervaring op in de Benelux en in Europa. Buyst is afkomstig van Esselte, marktleider in kantoorartikelen, waar hij de afgelopen vier jaar Benelux marketing manager was en marketing directeur West-Europa. Daarvoor bekleedde hij marketing en sales posities in de fast moving consumer goods, onder meer bij Schweppes en Wilkinson Sword.

Het taakgebied van de nieuwe Marketing Director betreft zowel retail als de zakelijke markt. Samen met het vierkoppige marketingteam zal Buyst werken aan een duidelijker invulling van het merk Euromaster als de expert in banden. Dat moet tot uiting komen in de nieuwe pay-off – ‘banden verdienen de expert’.