Autosport International is al twintig jaar lang Europa’s grootste expo voor de autosport, beweert de organisatie. Er komen 28 duizend zakelijke inkopers en vierduizend bezoekers uit de hele wereld bijeen om bij zeshonderd leveranciers uit de autosportbranche langs te gaan. Het hele evenement genereert wereldwijd 750 miljoen euro aan business in de autosport.

Autosport International zegt zich in de twintig jaar tijd te hebben gevestigd als het ‘pre-season’ evenement, verspreid over twee handelsdagen en twee publieksdagen. De lancering van grote teams, internationale coureurs, de nieuwste producten, de International Business Lounge, het diner voor de industry award en een technische conferentie zorgen voor een unieke expo.

Autosport International wordt gesteund door de Motorsport Industrie Association, Motorsport Association en Manufacturing Technologies Association en Haymarket’s motorsport titels zoals Autosport, F1 Racing en Motorsport News.

Om ervoor te zorgen dat internationale bezoekers de kans hebben de grootste Britse  leveranciers te ontmoeten, is een officieel netwerkprogramma geplant dat plaats vindt in de International Business Lounge op beide handelsdagen op 13 en 14 januari. Voor meer informatie over dit IBE netwerkprogramma contact opnemen met John Strang van UKTI op  john.strang@ukti.gsi.gov.uk.

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding