Samen met directeur Raymond Vael vormde Poulssen de afgelopen jaren het strategische hart van het vernieuw(en)de Havam. Opvolging voor Poulssen wordt inmiddels gezocht. Tot die tijd gaat Robert Bel (Manager Sales) de afdelingen van Poulssen erbij leiden.

Bij de importeur/distributeur op het gebied van auto-onderdelen en motordelen had Poulssen ruim 3,5 jaar de leiding over de afdelingen Marketing & Communicatie, verkoopbinnendienst en Klantenservice. Hij gaat aan de slag als Marketing Communication Manager bij Fluidwell, specialist in sensoren en meetinstrumenten binnen de industrie. "Ik ben meer van het bouwen, dan van het onderhouden."

Bij Havam was Poulssen onder meer direct verantwoordelijk voor de lancering van de nieuwe identiteit en positionering. De nieuwe uitstraling, met nieuw logo en website, waren daarvan voor de buitenwereld het meest zichtbare deel. Daarnaast bedacht hij het klantloyaliteitsprogramma Go for Victory!. Ook introduceerde Poulssen onder meer voor grossiers en garages het Training for Victory programma, waarvoor Poulssen zelf bij grossiers de Masterclass Marketing & Communicatie verzorgde. Poulssen zette Havam verder online op de kaart, met digitale nieuwsbrieven, Twitter en linkedIn profielen.