Update voor online offertemodule Kost Dat?

Van Heck’s online offertemodule Kost Dat? is een half jaar na de introductie op de AutovakRAI 2011 op een aantal fronten aangescherpt.

Zo beschikt Kost Dat? sinds kort over de mogelijkheid om de uur- en APK-tarieven van de werkplaats aan te passen aan de aard van de opdracht. Differentiëren was in de maanden na de AutovakRAI een veelgehoorde wens in de markt.

Ook zijn de APK tarieven te splitsen naar benzine- of dieselauto’s en worden ze automatisch meegenomen in de berekening als een consument online een offerte aanvraagt. Als fundament fungeren de flatrate-tijden en de onderdelenprijzen uit mijngrossier.nl. Een andere actuele aanpassing betreft de Airco Check, die bij de introductie nog geen deel uitmaakte van Kost Dat?.

Zeshonderd van de ruim veertienhonderd garagebedrijven die het promotieteam tot nu toe samen met de betreffende grossier heeft bezocht, gaven na afloop aan dat ze de module op hun homepage wilden plaatsen. "Een prima conversie", vindt Johan van der Hoeven, directeur Van Heck Automaterialen.

Meer hierover in de editie van Automobiel Management die vandaag verschijnt.

Update voor online offertemodule Kost Dat? - Automobielmanagement.nl

Update voor online offertemodule Kost Dat?

Van Heck’s online offertemodule Kost Dat? is een half jaar na de introductie op de AutovakRAI 2011 op een aantal fronten aangescherpt.

Zo beschikt Kost Dat? sinds kort over de mogelijkheid om de uur- en APK-tarieven van de werkplaats aan te passen aan de aard van de opdracht. Differentiëren was in de maanden na de AutovakRAI een veelgehoorde wens in de markt.

Ook zijn de APK tarieven te splitsen naar benzine- of dieselauto’s en worden ze automatisch meegenomen in de berekening als een consument online een offerte aanvraagt. Als fundament fungeren de flatrate-tijden en de onderdelenprijzen uit mijngrossier.nl. Een andere actuele aanpassing betreft de Airco Check, die bij de introductie nog geen deel uitmaakte van Kost Dat?.

Zeshonderd van de ruim veertienhonderd garagebedrijven die het promotieteam tot nu toe samen met de betreffende grossier heeft bezocht, gaven na afloop aan dat ze de module op hun homepage wilden plaatsen. "Een prima conversie", vindt Johan van der Hoeven, directeur Van Heck Automaterialen.

Meer hierover in de editie van Automobiel Management die vandaag verschijnt.