Marten van ’t Hoff coördinator Marketing AD Benelux

AD Benelux benoemt Marten van ’t Hoff (43) tot Marketingcommunicatie Coördinator.

Van ’t Hoff maakt deel uit van het marketingcommunicatieteam van AD Benelux. In zijn nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor de communicatie richting consumenten, grossiers en de AD Autobedrijven. Hij werkte voorheen bij schokdemperfabrikant KONI BV Holland, waar hij vijf jaar lang de functie van Area Sales Manager After Market bekleedde.

Bij KONI was Van ’t Hoff verantwoordelijk voor het behalen van verkoopdoelstellingen in de automotive-markt. Daarnaast beheerde en ontwikkelde hij hier de afzetkanalen voor het bedrijf in Europa en leverde hij een bijdrage aan de ontwikkeling van producten, diensten en verkoopmethodes. Voordat hij bij KONI aan de slag ging, werkte Van ’t Hoff vijf jaar voor JAMA Engineering BV, een fabrikant van sportuitlaatsystemen. Hier was hij Product Manager en verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitbouw van afzetkanalen, nieuwe markten en productgroepen.

Marten van ’t Hoff coördinator Marketing AD Benelux - Automobielmanagement.nl

Marten van ’t Hoff coördinator Marketing AD Benelux

AD Benelux benoemt Marten van ’t Hoff (43) tot Marketingcommunicatie Coördinator.

Van ’t Hoff maakt deel uit van het marketingcommunicatieteam van AD Benelux. In zijn nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor de communicatie richting consumenten, grossiers en de AD Autobedrijven. Hij werkte voorheen bij schokdemperfabrikant KONI BV Holland, waar hij vijf jaar lang de functie van Area Sales Manager After Market bekleedde.

Bij KONI was Van ’t Hoff verantwoordelijk voor het behalen van verkoopdoelstellingen in de automotive-markt. Daarnaast beheerde en ontwikkelde hij hier de afzetkanalen voor het bedrijf in Europa en leverde hij een bijdrage aan de ontwikkeling van producten, diensten en verkoopmethodes. Voordat hij bij KONI aan de slag ging, werkte Van ’t Hoff vijf jaar voor JAMA Engineering BV, een fabrikant van sportuitlaatsystemen. Hier was hij Product Manager en verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitbouw van afzetkanalen, nieuwe markten en productgroepen.