Besouw 500e autobedrijf met offertemodule Kost Dat?

Autobedrijf Van Besouw uit Goirle is het vijfhonderdste autobedrijf met een module Kost Dat? op zijn eigen website.

Kost Dat? werd dit jaar geïntroduceerd aan de vooravond van de AutovakRAI. Met de online offertemodule kunnen autobedrijven vanaf hun eigen website de automobilist permanent prijzen aanbieden voor onderhoud en reparatie. Ook een afspraak valt direct te plannen. Een ander voordeel vindt Ad van Besouw dat hij nu antwoord kan geven "op vragen die ik eerder niet kon beantwoorden. Als er vroeger aan ons een prijsopgave werd gevraagd voor een beetje bijzondere nieuwe auto die we niet vaak in de werkplaats hadden gehad, was het lastig inschatten. Nu kunnen we dat zonder problemen."

Er zijn inmiddels vijfhonderd autobedrijven die de offertemodule toepassen. Eind 2012 moet het aantal aangesloten autobedrijven gegroeid zijn naar duizend en sprake zijn van landelijke dekking. Van Heck komt in de eerste helft van 2012 met een grootscheepse consumentencampagne om Kost Dat? landelijke bekendheid te geven.

Besouw 500e autobedrijf met offertemodule Kost Dat? - Automobielmanagement.nl

Besouw 500e autobedrijf met offertemodule Kost Dat?

Autobedrijf Van Besouw uit Goirle is het vijfhonderdste autobedrijf met een module Kost Dat? op zijn eigen website.

Kost Dat? werd dit jaar geïntroduceerd aan de vooravond van de AutovakRAI. Met de online offertemodule kunnen autobedrijven vanaf hun eigen website de automobilist permanent prijzen aanbieden voor onderhoud en reparatie. Ook een afspraak valt direct te plannen. Een ander voordeel vindt Ad van Besouw dat hij nu antwoord kan geven "op vragen die ik eerder niet kon beantwoorden. Als er vroeger aan ons een prijsopgave werd gevraagd voor een beetje bijzondere nieuwe auto die we niet vaak in de werkplaats hadden gehad, was het lastig inschatten. Nu kunnen we dat zonder problemen."

Er zijn inmiddels vijfhonderd autobedrijven die de offertemodule toepassen. Eind 2012 moet het aantal aangesloten autobedrijven gegroeid zijn naar duizend en sprake zijn van landelijke dekking. Van Heck komt in de eerste helft van 2012 met een grootscheepse consumentencampagne om Kost Dat? landelijke bekendheid te geven.