Nieuwe website Mijngarage.nl

De website van mijngarage.nl is op basis van input en ervaringen van de mijngarage.nl garages en consument vernieuwd.

De leadgenerator kent een aantal verbeteringen, die volgens Van Heck de site beter vindbaar maken en bezoekers in staat stellen sneller een afspraak te maken bij één van de vijftienhonderd  aangesloten autobedrijven.

Een belangrijke reden om de website te vernieuwen, is ingegeven door het toenemend aantal mobiele gebruikers. Versie 2 beschikt over speciaal ontwikkelde interfaces, zodat het voor de gebruikerservaring niet meer uitmaakt of mijngarage.nl wordt benaderd via computer, laptop, tablet of smartphone.

Verder is de informatievoorziening voor de consument opgekrikt. Per klus ziet hij of zij wat er precies wordt gerepareerd. Ook is er een menu met veelgestelde vragen en zijn alle klussen nu voorzien van animatiefilmpjes. Ze leggen de eindgebruiker binnen een paar stappen uit wat het autobedrijf gaat doen of hoe een bepaald probleem aan de auto te herkennen is. Bovendien is het aantal klussen gegroeid naar ruim twintig, waardoor volgens Van Heck het aantal potentiële contactmomenten van de werkplaats met de klant toeneemt.

Mijngarage.nl zet via haar website offertes om in werkplaatsafspraken met (nieuwe) klanten. Door middel van drie handelingen – invoeren kenteken, postcode en gewenste klus – geeft de site inzicht in de kosten van een specifieke reparatie of onderhoudsbeurt. De consument kan de opdracht vervolgens direct bij één van die tien dichtstbijzijnde autobedrijven inplannen.

Nieuwe website Mijngarage.nl - Automobielmanagement.nl

Nieuwe website Mijngarage.nl

De website van mijngarage.nl is op basis van input en ervaringen van de mijngarage.nl garages en consument vernieuwd.

De leadgenerator kent een aantal verbeteringen, die volgens Van Heck de site beter vindbaar maken en bezoekers in staat stellen sneller een afspraak te maken bij één van de vijftienhonderd  aangesloten autobedrijven.

Een belangrijke reden om de website te vernieuwen, is ingegeven door het toenemend aantal mobiele gebruikers. Versie 2 beschikt over speciaal ontwikkelde interfaces, zodat het voor de gebruikerservaring niet meer uitmaakt of mijngarage.nl wordt benaderd via computer, laptop, tablet of smartphone.

Verder is de informatievoorziening voor de consument opgekrikt. Per klus ziet hij of zij wat er precies wordt gerepareerd. Ook is er een menu met veelgestelde vragen en zijn alle klussen nu voorzien van animatiefilmpjes. Ze leggen de eindgebruiker binnen een paar stappen uit wat het autobedrijf gaat doen of hoe een bepaald probleem aan de auto te herkennen is. Bovendien is het aantal klussen gegroeid naar ruim twintig, waardoor volgens Van Heck het aantal potentiële contactmomenten van de werkplaats met de klant toeneemt.

Mijngarage.nl zet via haar website offertes om in werkplaatsafspraken met (nieuwe) klanten. Door middel van drie handelingen – invoeren kenteken, postcode en gewenste klus – geeft de site inzicht in de kosten van een specifieke reparatie of onderhoudsbeurt. De consument kan de opdracht vervolgens direct bij één van die tien dichtstbijzijnde autobedrijven inplannen.