Bandenketen Premio start ook in Nederland

GDRP (Goodyear Dunlop Retail Partners) introduceert Banden & Autoserviceketen Premio in Nederland.

Premio is een van oorsprong Duitse franchiseketen en in eigen land de belangrijkste marktspeler, met driehonderd verkooppunten. Het concept richt zich op zelfstandige ondernemers die de dienstverlening naar hun klanten willen professionaliseren en de eigen werkprocessen optimaliseren. Hans Van Ommen, eigenaar van Bossche Banden Service, gaat als eerste in Nederland van start met de Premio-formule. De afgelopen weken werd de zaak volledig gerestyled volgens het Premio-retailconcept en het vijfkoppige team opgeleid.

 GDRP Benelux wil dit jaar 5 vestigingen openen. Tot 2016 zou Premio moeten uitgroeien tot een netwerk van honderd vestigingen in Nederland en België. Volgens Griet Destadsbader, Marketing Manager Benelux voor GDRP, beantwoordt het Premio-netwerk aan een actieve vraag in de markt. "Zeker in uitdagende tijden zijn ondernemers op zoek naar een sterke organisatie die hen kan ondersteunen met de verdere uitbreiding van hun activiteiten en diensten om zich te onderscheiden als een kwalitatieve marktspeler. We plannen dus geen nieuwe verkooppunten te bouwen."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Interessante ontwikkeling. Doet denken aan de jaren ’70 toen Goodyear met ‘gecontroleerde warehouses’ waaronder Bandencentrum Rotterdam/Den Haag, Rovulco Eindhoven, Hatema Enschede en Bouss en Bouss Amsterdam meer grip op de bandenretail probeerde te krijgen.Euromaster (Michelin) is dat later ook gaan doen. Kennelijk met succes en doet Goodyear opnieuw een poging. doet dit tser

Geplaatst door: A.van Nierop op
Bandenketen Premio start ook in Nederland - Automobielmanagement.nl

Bandenketen Premio start ook in Nederland

GDRP (Goodyear Dunlop Retail Partners) introduceert Banden & Autoserviceketen Premio in Nederland.

Premio is een van oorsprong Duitse franchiseketen en in eigen land de belangrijkste marktspeler, met driehonderd verkooppunten. Het concept richt zich op zelfstandige ondernemers die de dienstverlening naar hun klanten willen professionaliseren en de eigen werkprocessen optimaliseren. Hans Van Ommen, eigenaar van Bossche Banden Service, gaat als eerste in Nederland van start met de Premio-formule. De afgelopen weken werd de zaak volledig gerestyled volgens het Premio-retailconcept en het vijfkoppige team opgeleid.

 GDRP Benelux wil dit jaar 5 vestigingen openen. Tot 2016 zou Premio moeten uitgroeien tot een netwerk van honderd vestigingen in Nederland en België. Volgens Griet Destadsbader, Marketing Manager Benelux voor GDRP, beantwoordt het Premio-netwerk aan een actieve vraag in de markt. "Zeker in uitdagende tijden zijn ondernemers op zoek naar een sterke organisatie die hen kan ondersteunen met de verdere uitbreiding van hun activiteiten en diensten om zich te onderscheiden als een kwalitatieve marktspeler. We plannen dus geen nieuwe verkooppunten te bouwen."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Interessante ontwikkeling. Doet denken aan de jaren ’70 toen Goodyear met ‘gecontroleerde warehouses’ waaronder Bandencentrum Rotterdam/Den Haag, Rovulco Eindhoven, Hatema Enschede en Bouss en Bouss Amsterdam meer grip op de bandenretail probeerde te krijgen.Euromaster (Michelin) is dat later ook gaan doen. Kennelijk met succes en doet Goodyear opnieuw een poging. doet dit tser

Geplaatst door: A.van Nierop op